klew wrote:trevligt myysigt... o från uppsala blir det väl jag, waz, linda, cedee, sen är ankan o hennes kille (dålig på namn) där innan sthlm-karavanen... o sen tror jag det skulle komma lite fler som inte ja vet vilka det är, sen pär norrifrån, blir rätt rejält gäng då iaf kanske =))
klew wrote:trevligt myysigt... o från uppsala blir det väl jag, waz, linda, cedee, sen är ankan o hennes kille (dålig på namn) där innan sthlm-karavanen... o sen tror jag det skulle komma lite fler som inte ja vet vilka det är, sen pär norrifrån, blir rätt rejält gäng då iaf kanske =))
är det fortfarande hydro-macken på höger sida vid e4an vid 8.00?
isf är jag där!
Btw. hittar ingen hjälm... Tänkte använda min gamla rally hjälm som jag sålt till polaren som kör rally, men han skulle köra rally imorn så han behövde den
nu har jag ju ingen hjälm alls... Finns det möjlighet att låna någons hjälm efter dom har kört eller nått?
eller någon kanske har en extra?
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7
är det fortfarande hydro-macken på höger sida vid e4an vid 8.00? isf är jag där!
Det verkar som att det blir Rash och Bumbi som vill ha hjälp, trodde inte att det var någon så jag tänkte vara där vid lunda kl 8.
Men vi samlas vid hydro kl 07:30 istället. Så vi kan vara på lunda till kl 08:00
ReD DeviL wrote:Btw. hittar ingen hjälm... Tänkte använda min gamla rally hjälm som jag sålt till polaren som kör rally, men han skulle köra rally imorn så han behövde den
nu har jag ju ingen hjälm alls... Finns det möjlighet att låna någons hjälm efter dom har kört eller nått?
eller någon kanske har en extra?
Det där löser sig nog ska du se
I värsta fall kan du nog låna en av oss, jag och min bror har varsin.
är det fortfarande hydro-macken på höger sida vid e4an vid 8.00? isf är jag där!
Det verkar som att det blir Rash och Bumbi som vill ha hjälp, trodde inte att det var någon så jag tänkte vara där vid lunda kl 8.
Men vi samlas vid hydro kl 07:30 istället. Så vi kan vara på lunda till kl 08:00
MVH
Christopher
07:30 blir klockrent.!
Tack! Bor inte långt bort (Knivsta), men har aldrig i hela mitt liv kört åt det hållet..