akut, behöver era synpunkter!
akut, behöver era synpunkter!
akut fråga då det var fel på neonröret som jag fick från realcar.
har då möjlighet att ändra färg då de ska skicka nytt.
beställde lila neon då jag gillar den färgen. lite varmare färg kontra blå som e ganska kall.
men börjar få andra tankar nu o vet inte om jag ska ha blå iaf...
ge mig era åsikter snälla!!!
har upptäckt att mycket styling saker finns i blått men inte i lila. dels så e oken blålackade o dels så e de blå neon i baslådan i skuffen.
men jag diggar lilan neon!
bil: 206 gti. silver mettalic. kolla arkivet under elöd lazar (förra ägaren)
.förstår ej hur man länkar till sitt bildarkiv.......
har för övrigt feta problem med vad jag ska göra som nästa steg med bilen.så vore tacksam för alla som orkar titta på arkivet o säga vad de tycker:)
har då möjlighet att ändra färg då de ska skicka nytt.
beställde lila neon då jag gillar den färgen. lite varmare färg kontra blå som e ganska kall.
men börjar få andra tankar nu o vet inte om jag ska ha blå iaf...
ge mig era åsikter snälla!!!
har upptäckt att mycket styling saker finns i blått men inte i lila. dels så e oken blålackade o dels så e de blå neon i baslådan i skuffen.
men jag diggar lilan neon!
bil: 206 gti. silver mettalic. kolla arkivet under elöd lazar (förra ägaren)
.förstår ej hur man länkar till sitt bildarkiv.......
har för övrigt feta problem med vad jag ska göra som nästa steg med bilen.så vore tacksam för alla som orkar titta på arkivet o säga vad de tycker:)
Jag tycker blått. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
blått blått =)
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
- BANZAI3030
- Stefan Sager
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Joakim Enoksson wrote:4 nyanser av brunt vore koolt..el inte...
Brunt neon vore faktiskt ballt
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
-
Cascade
neon
Själv så köpte jag neon till 206án förra veckan, och eftersom bilen är orangetangerin så valde jag ett orangerött neon! Det kommer se riktigt styggt ut med tanke på all styling som jag får nästa vecka oxå! JIHOooO.. Tycker igentligen att blått e snyggast, men eftersom alla andra muppar redan har det så vill man ju bryta trenden! Skall gå med i klubben nu nästa vecka... då blir det bilder må ni tro! 
Re: neon
Cascade wrote:Själv så köpte jag neon till 206án förra veckan, och eftersom bilen är orangetangerin så valde jag ett orangerött neon! Det kommer se riktigt styggt ut med tanke på all styling som jag får nästa vecka oxå! JIHOooO.. Tycker igentligen att blått e snyggast, men eftersom alla andra muppar redan har det så vill man ju bryta trenden! Skall gå med i klubben nu nästa vecka... då blir det bilder må ni tro!
Precis vad jag tänkte, eftersom alla andra redan har blå så.......
- BANZAI3030
boxaren wrote:Cascade wrote:Själv så köpte jag neon till 206án förra veckan, och eftersom bilen är orangetangerin så valde jag ett orangerött neon! Det kommer se riktigt styggt ut med tanke på all styling som jag får nästa vecka oxå! JIHOooO.. Tycker igentligen att blått e snyggast, men eftersom alla andra muppar redan har det så vill man ju bryta trenden! Skall gå med i klubben nu nästa vecka... då blir det bilder må ni tro!
Vitt neon då?
-
Cascade
BANZAI3030 wrote:boxaren wrote:Cascade wrote:Själv så köpte jag neon till 206án förra veckan, och eftersom bilen är orangetangerin så valde jag ett orangerött neon! Det kommer se riktigt styggt ut med tanke på all styling som jag får nästa vecka oxå! JIHOooO.. Tycker igentligen att blått e snyggast, men eftersom alla andra muppar redan har det så vill man ju bryta trenden! Skall gå med i klubben nu nästa vecka... då blir det bilder må ni tro!
Vitt neon då?
Asså jag har tänkt på "vitt neon" ... men efter en stunds tänkande så kom jag fram till att det måste ju se ut som om man har dragit helt vanliga glasrör under bilen, typ som man inte har råd med äkta! mohaha... har aldrig sett en bil med vittneon heller... kanske ball!?
beställer ice-led nästa vecka!!!!
ska ha till nästa bil....
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan