hejsan alla glada peggåkare, har en 406 2,0T, men nu e de så att de klonkar i min framvagn när jag åker i gupp..... mycket störande... snacka med verkstan i upplandsväsby o de säger att de kan vara !stabeliseringsstagen" kan de vara så? e de svåra att byta själv??
tack på för hand
Körde 406 2,0T -97
skrotas efter en på hällsning i en refug
tror oxo på krängningshämmarstagen... ganska lätt att byta... om det är som 306 så är det en torx i var ände på staget... ta inte i om du inte har torxbitset i ordentligt... fick såga väck mina ... de brukar sitta lätt tillgängliga bakom framhjulen ... på min 205a klonka det rejält när ett av plastlagringarna till de pinnar som går ur styrväxeln som de inre styrlederna sitter på var slut... bytte och nu låter det nada... enkelt att kolla om det är det... lossa damasken i slutet på styrväxeln... går den att rucka på upp å ner är det slut på den... tror iofs inte att det ska va problem på en så ny bil.
var medlem för längesen. det var bättre förr. "Där står Jan Stenbeck med sin nya röda oxpiska..."
oki så bra, skall ta de lungt så jag inte pajjar nå. De orkar inte jag med så blir att vara försiktig som ni säger, japp jag e freån orsa ser du en blå 406 fara med viss fart igenom stan så e de jag o damen
Körde 406 2,0T -97
skrotas efter en på hällsning i en refug