Bra val! Tyskland är ju BMW:s hemmamarknad så där är ju allting billigare
Sedan så är Special Fälgar bara grossister, deras priser är bara "rikt-priser" för alla återförsäljare. Många säljer säkert de billigare än riktpriset även här hemma...
19"
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Rash wrote::thumbup: Bra val! Tyskland är ju BMW:s hemmamarknad så där är ju allting billigare
Sedan så är Special Fälgar bara grossister, deras priser är bara "rikt-priser" för alla återförsäljare. Många säljer säkert de billigare än riktpriset även här hemma...
19"
Japp, håller med till fullo. Det är sällan som man verkligen får betala det som står på prislappen, i alla fall när det är som du säger riktipriser, dock så är jag väl införstådd med att man inte kommer ner i de priser som man gör i utlandet, valde därför att köpa både däck o fälgar i Tyskland eftersom jag ofta brukar befinna mig där....
Trots detta så går de på cirka 5000/bakfälg och 4500 för en framfälg samt däcken 2800/st så man får ju hoppas att man får ha dem för sig själv...
Jaha nu vart man hemma med halmen hahaha! Och inte bara fälgar o däck......blev en sats med Xenon fram också i nya anpassade lysen med Angel Eyes till min 540.....
Sitter och njuter av goooa Öl från Germanien och pillar lite på de nyinköpta grejorna.....
Tjejen ser helt oförstående ut, men hon är glad ändå, jag vart med henne på en shoppingtur idag och pröjsade alla inköp (pust) vad man gör sig till......TUR att man inte berättat hur mycket Dollars man lade i tyskland till bilen hahah!