Jag tänkte ta och köpa mig ett komplett
kjolpaket, men är lite osäker på om jag klarar av att få dit det.
Hur fäster man dom olika delarna?
Hur svårt är det att montera ett kit
Hur svårt är det att montera ett kit
Peugeot 206 -05
medlemsnr. 1234
medlemsnr. 1234
Det beror lite på passformen på kittet, och om du får med alla skruvar. Kittet till min bil, gick relativt smidigt. Det är lättare om man är två.
Vi har skruvat front och bak och limmat kjolarna med pl400 (och satt några skruvar).
Vi har skruvat front och bak och limmat kjolarna med pl400 (och satt några skruvar).
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Ankan wrote:Det beror lite på passformen på kittet, och om du får med alla skruvar. Kittet till min bil, gick relativt smidigt. Det är lättare om man är två.
Ok, men skruvar man fron o bak i samma fästen som orginal sitter i då eller?
Peugeot 206 -05
medlemsnr. 1234
medlemsnr. 1234
Alltså det är ju helt olilka
har samma som Ankan men passformen på det jag fick va åt H-vete. Fick kapa en bra massa i fronten coh bygga om fästena så de passa i orginalhålen.
sidokjolarna limmas dit
Sen baken satt jag med två orginalskruv hål sen gjorde jag 4 nya i plåten för tyckte de fästena som va med inte blev nå bra.
Är ju helt olika vartifrån du beställer och så.. du lär ju räkna med att lägga ner lite arbete iaf om du ska göra det själv. Kan ju även lämna in å låta nån fixa det men det kostar ju lite också.
har samma som Ankan men passformen på det jag fick va åt H-vete. Fick kapa en bra massa i fronten coh bygga om fästena så de passa i orginalhålen.
sidokjolarna limmas dit
Sen baken satt jag med två orginalskruv hål sen gjorde jag 4 nya i plåten för tyckte de fästena som va med inte blev nå bra.
Är ju helt olika vartifrån du beställer och så.. du lär ju räkna med att lägga ner lite arbete iaf om du ska göra det själv. Kan ju även lämna in å låta nån fixa det men det kostar ju lite också.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld