Inte lite skillnad hördu, gillar särskilt baklyktorna.
Var finns såpass svarta att få tag på och till vilket pris om man får fråga?(Har tyvärr nyligen köpt nya själv så oroa dig inte för efterapanden )
Stor skillnad. Snyggt med lackade lister, mindre snyggt när det spricker och faller flagor. Tyvärr måste du lacka om dem om en tid, då färgen i de flesta fall spricker. Kanske ska du satsa på nya originallackade från Peugeot, blir billigare än ständiga omlackeringar.
Edit: Varför skulle jag behöva lacka om dom när dom är lackade hos en riktig bil lackerare med bil lack?
Han har lackat saker på alla mina bilar jag haft och har aldrig haft några problem.
Om såvidare Peugeot inte har nån special plast som gör att lacken spricker.
Körde på en katt i typ 140 eller nått!
Det var inte så lyckat!
Jag fick byta frontspoiler och massa sån skit!
Men annars rullar den på!
Fast peugeot är ganska intressanta av sig.
Min defroster tå acc:n funkar inte som den skall. Så det sa jag till dom när dom bytte frontspoiler!
Så när jag fick tillbaka bilen så sa dom att den inte skall funka om bilen é kallare än 50 grader. Vilket låter lite konstigt eftersom man behöver ju ha ut imman på vintern och då är bilen knappast varmare än 50 c.
Så jag skall snart lämna in den igen och se vad dom säger denna gången!:)
Körde på en katt i typ 140 eller nått! Det var inte så lyckat! Jag fick byta frontspoiler och massa sån skit!
Fast peugeot är ganska intressanta av sig. Min defroster tå acc:n funkar inte som den skall. Så det sa jag till dom när dom bytte frontspoiler!
Så när jag fick tillbaka bilen så sa dom att den inte skall funka om bilen é kallare än 50 grader. Vilket låter lite konstigt eftersom man behöver ju ha ut imman på vintern och då är bilen knappast varmare än 50 c.
Goa gubbar!:)
Det låter ju lite konstigt det där med defrostern.
Min är inte så iaf.. tar bort imman nästan med en gång när man satt på den.
Mvh
Körde på en katt i typ 140 eller nått! Det var inte så lyckat! Jag fick byta frontspoiler och massa sån skit!
Fast peugeot är ganska intressanta av sig. Min defroster tå acc:n funkar inte som den skall. Så det sa jag till dom när dom bytte frontspoiler!
Asså dom där jäkla katterna jobbiga djur de där... höll själv på att köra på en här om dan... dock gick de inte lika fort...
har oxå haft problem med min acc..... dock visade de sig att min kontakt på baksidan av panelen satt löst... skum konstruktion de där...!
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Asså dom där jäkla katterna jobbiga djur de där... höll själv på att köra på en här om dan... dock gick de inte lika fort...
har oxå haft problem med min acc..... dock visade de sig att min kontakt på baksidan av panelen satt löst... skum konstruktion de där...!