ny stereo;)
ny stereo;)
yees igår fick man tillbaka bilen med den nya stereon i är helt kär alså;) så jädra perry stereo en pioneer avh 5700 med en avg box så man får ut g krafterna och varv antalet o 3d bild över bilen så jävla skön
lite kass kvalla på bilden men alltid något de är taget med mobben 

- BANZAI3030
- Stefan Eriksson
hehe ahh ska gå ut sen o ta en bättre sen eller imorrn..hmm ja gav samlagt 12900 för allt men fick speciall erbjudande men brl säljer enbart stereon för 9990 sen avg boxen för 5490 om ja inte minns fel men säg att du har hört om ett kampanj pris så funkar de nog..men sen montering för 4000 men ja fick också de billigare för dom hade börja utan att säga att de skulle ta mycke längre tid än vad dom hade räkna med..men men nu sitter den i o är svin nöjjd:D kommer mer bilder som sagt
Montering för 4 tusen.
Stereon verkar grym dock!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Montering för 4 tusen.Stereon verkar grym dock!
ahh ja tyckte med de var svin aktigt dyrt men ja kolla på peugeot återförsäljaren här i stan dom sa 4500..sen så kolla ja med brl men dom kunde tänka sig 3500, fast dom ligger i karlstad så blir bensin pengar dit är 8 mil dit så blir en bit sen kolla ja på en lokal bil möntör firma och dom sa 4000 bli de:) mja den är skön som as
Diquier wrote:PelleW wrote:Montering för 4 tusen.Stereon verkar grym dock!
ahh ja tyckte med de var svin aktigt dyrt men ja kolla på peugeot återförsäljaren här i stan dom sa 4500..sen så kolla ja med brl men dom kunde tänka sig 3500, fast dom ligger i karlstad så blir bensin pengar dit är 8 mil dit så blir en bit sen kolla ja på en lokal bil möntör firma och dom sa 4000 bli de:) mja den är skön som asfår ta mer bilder imorrn var ute o testa imorrn men blev inge vidare men imorrn så
från de ena till de andra ja ska bli medlem tänkte jag men är de bättre o vänta tills efter 31 januari eller?? för om ja har fatta de rätt så betlarar jag nu så gäller bara de fram tills 31 januari?? så måste ja betala nytt för nästa år stämmer de eller??
Nae, det bjuds på de 2 sista månaderna det här året, så bli medlem nu du
Välkommen
Joi wrote:Diquier wrote:PelleW wrote:Montering för 4 tusen.Stereon verkar grym dock!
ahh ja tyckte med de var svin aktigt dyrt men ja kolla på peugeot återförsäljaren här i stan dom sa 4500..sen så kolla ja med brl men dom kunde tänka sig 3500, fast dom ligger i karlstad så blir bensin pengar dit är 8 mil dit så blir en bit sen kolla ja på en lokal bil möntör firma och dom sa 4000 bli de:) mja den är skön som asfår ta mer bilder imorrn var ute o testa imorrn men blev inge vidare men imorrn så
från de ena till de andra ja ska bli medlem tänkte jag men är de bättre o vänta tills efter 31 januari eller?? för om ja har fatta de rätt så betlarar jag nu så gäller bara de fram tills 31 januari?? så måste ja betala nytt för nästa år stämmer de eller??
Nae, det bjuds på de 2 sista månaderna det här året, så bli medlem nu du
Välkommen
hehe okej helt säkert de nu då?? så ja inte behöver pröjsa två gånger??:D
Kolla förstasidan! 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Citat från första sidan: "Så börjar året 2005 att närma sig sitt slut, vi har hunnit med många trevliga träffar med klubben. Vi tackar våra medlemmar för det gångna året och hoppas att vi ses nästa år också. Är ni inte redan nu medlem så passa på att bli det från och med november, då bjuder vi även på medlemskap för året 2006.
Medlemskapet kostar 200:- och räknas i kalenderår"
Jag skall bli medlem
sry för OT
Medlemskapet kostar 200:- och räknas i kalenderår"
Jag skall bli medlem
sry för OT
Peugeot CTI 1987 till salu för rätt pris,
Nissan Terrano till salu. *Såld*,
Enduro WR250 -92...!!!
Nissan Terrano till salu. *Såld*,
Enduro WR250 -92...!!!
- Hannes Alvesson