Radeon wrote:utan de som ar inne och sjukt snyggt, SVARTA lr VITA falgar!
Vilket innebär att alla har det, kul att sticka ut lite från mängden iallafall
jaa vilket man gor genom att lacka falgarna mattsvart finns inte en mattsvart falg att kopa.. dessutom kan man kopa ett par gamla slitna falgar.. renovera dom och lacka dom i vilken farg som helst.. och man har helt ensam om falgen.. de ar coolt!
smaken ar som baken..
jag personligen avskyr krom!
Radeon wrote:utan de som ar inne och sjukt snyggt, SVARTA lr VITA falgar!
Vilket innebär att alla har det, kul att sticka ut lite från mängden iallafall
jaa vilket man gor genom att lacka falgarna mattsvart finns inte en mattsvart falg att kopa.. dessutom kan man kopa ett par gamla slitna falgar.. renovera dom och lacka dom i vilken farg som helst.. och man har helt ensam om falgen.. de ar coolt! smaken ar som baken.. jag personligen avskyr krom!
Finns visst mattsvarta fälgar att köpa om man letar lite Känns som jag ändå kommer vara ensam om dessa fälgar då min sponsor har ensam argentur på de fälgarna i norden.
Peter Igelhammar wrote:Tycker dekor o fälgar blev snyggt. HAr hört att kromdekor håller mkt sämre än vanliga märken. Vad e beräknad livslängd på dekalerna?
De du har hört är sant. Men, på min ligger en mattsvart bakgrund mellan kromet och lacken bara för att de ska hålla bättre och att de ska vara lättare att ta av. Det ger även ett fräck skuggeffekt på texten. Så de du hört gäller inte min dekor.
Riktigt snyggt, somsagt passar fälgarna med det resterande chromet, så mer dekor på bilen! Vad har alla emot dekor egentligen? det är (oftast) snyggt, jävligt smart (spons m.m.)och får bilen att synas betydligt mer.
-----------------------------------------------------
I´ll take you on anywhere...... GTI power......
206 GTI Orange tangerine
Larzone wrote:Riktigt snyggt, somsagt passar fälgarna med det resterande chromet, så mer dekor på bilen! Vad har alla emot dekor egentligen? det är (oftast) snyggt, jävligt smart (spons m.m.)och får bilen att synas betydligt mer.
Min personliga åsikt om text på en bil går fetbort. Sen om det är regskylten, texten under regskylthålaren eller streamers/modellbeteckning/klistermärken med larm etc etc avskyr jag...jag är typen som rensar bilen på allt. Men smaken är som baken