Mackan88 wrote:Tror jag såg BANZAI3030 nån gång förra veckan vid karby gård.. va iaf en röd 306:a som for förbi, han inte se fäljarna cyklade ju fortfarande
Känner igen karby gård, det e nånstans i närheten av Täby va?
Kör sträckan Uppsala-Upplands Väsby-Täby Centrum (ibland omvägen förbi kyrkbyn) 2ggr om dagen
Mackan88 wrote:Tror jag såg BANZAI3030 nån gång förra veckan vid karby gård.. va iaf en röd 306:a som for förbi, han inte se fäljarna cyklade ju fortfarande
Känner igen karby gård, det e nånstans i närheten av Täby va? Kör sträckan Uppsala-Upplands Väsby-Täby Centrum (ibland omvägen förbi kyrkbyn) 2ggr om dagen
Det är där dom bygger den nya vägen... såg dig precis vid nya bron (tror ja) är ju ett betongstaket där, därför jag inte såg fäljarna =)
Känner igen karby gård, det e nånstans i närheten av Täby va? Kör sträckan Uppsala-Upplands Väsby-Täby Centrum (ibland omvägen förbi kyrkbyn) 2ggr om dagen
Det är där dom bygger den nya vägen... såg dig precis vid nya bron (tror ja) är ju ett betongstaket där, därför jag inte såg fäljarna =)
(bor 300 meter från statoil)
Då vet jag precis vad det är Nu har jag dock lärt mig att inte ta den omvägen, utan kör från Täby centrum mot nåt som heter Hagby och kommer ut en bit på Frestavägen, och vidare mot Väsby..
BANZAI3030 wrote:Då vet jag precis vad det är Nu har jag dock lärt mig att inte ta den omvägen, utan kör från Täby centrum mot nåt som heter Hagby och kommer ut en bit på Frestavägen, och vidare mot Väsby..
skålhamravägen =) roligaste vägen i täby om man fortsätter rakt fram (iställer för å svänga av på frestav.) är det slingerväg hela vägen fram till vallentuna.. (bor nästan på frestavägen)
BANZAI3030 wrote:Då vet jag precis vad det är Nu har jag dock lärt mig att inte ta den omvägen, utan kör från Täby centrum mot nåt som heter Hagby och kommer ut en bit på Frestavägen, och vidare mot Väsby..
skålhamravägen =) roligaste vägen i täby om man fortsätter rakt fram (iställer för å svänga av på frestav.) är det slingerväg hela vägen fram till vallentuna.. (bor nästan på frestavägen)
sry för OT
Fortsätter med OT, jävligt rolig väg, synd att den är så jävla "trasig" med hål och skit överallt bara. Kommer man för fort i nån kurva kan man ju typ studsa till och flyga av vägen
BANZAI3030 wrote:Fortsätter med OT, jävligt rolig väg, synd att den är så jävla "trasig" med hål och skit överallt bara. Kommer man för fort i nån kurva kan man ju typ studsa till och flyga av vägen
Bara ett OT till, har också kört några gånger på den vägen och det är ju hur kul som helst Tycker inte den var så dålig jämfört med de andra kurviga vägarna jag testat även om den inte är perfekt
effe wrote:Åkte bakom FN87 ikväll på kungsgatan i norrköping, såg du mig eller? vände på skvallertorget sen
Ne det gjorde jag inte....vilken miss...var det på eftermiddagen eller på kvällen?
Jag var i Nkpg samma dag
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Nää, det var han som missa mig i så fall..
Jag gled hemåt med 204:an när han körde om mig.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club