Niklas wrote:Fick igår kväll beskedet att licenskursen inte blir av, det finns helt enkelt inga tillgängliga instruktörer på rimligt avstånd.
Jag skall försöka slänga ihop något till kinnekulle istället, men gelleråsen får vi köra utan kurs.
Jag beklagar för alla intresserade och hoppas att ni kommer och kör ändå.
vilken tur för mig ändå, har köpt lite nya saker till bilen så det blev lite snålt den här månaden, och sen ska en kompis ha 18års fest den 10e, så då behöver inte han bli ledsen för jag inte kunde komma.
Jerseyko wrote: vilken tur för mig ändå, har köpt lite nya saker till bilen så det blev lite snålt den här månaden, och sen ska en kompis ha 18års fest den 10e, så då behöver inte han bli ledsen för jag inte kunde komma.
men jag hoppas kunna gå på nästa kurs
Men det är ingen anledning att inte komma. Köra får du ju göra ändå!! DU kör på PP-licens såklart.
Jerseyko wrote: vilken tur för mig ändå, har köpt lite nya saker till bilen så det blev lite snålt den här månaden, och sen ska en kompis ha 18års fest den 10e, så då behöver inte han bli ledsen för jag inte kunde komma.
men jag hoppas kunna gå på nästa kurs
Men det är ingen anledning att inte komma. Köra får du ju göra ändå!! DU kör på PP-licens såklart.
Jo visst men det blev lite mkt saker om vi säger så Jag hade jätte gärna komit om jag hade haft råd, men när jag kommer, är ju bilen mycket snyggare