En del cittror anmälda, tunt med puggar och jag själv kommer att sitta i en Saab...
Kolla http://www.slc.se/5papp/ för info.
Jönsson wrote:Bilen får kosta max 5papp (duh..) o sen kostar anmälan 2k inklusive transponder.
Man får va hur många man vill i ett team. o bilen får väl ha haft körförbud i max ett halvår tror ja de var.. Odubbade däck är va som gäller
För att hålla god säkerhet så lägger vi till följande regel…….
Om någon bil rullar så är det likvärdigt med automatisk diskvalifikation. Om någon annan bil är orsaken medvetet till att en bil rullar så kommer även den bilen diskvalificeras.
BANZAI3030 wrote:
Tänkte mest på den här regeln...För att hålla god säkerhet så lägger vi till följande regel…….
Om någon bil rullar så är det likvärdigt med automatisk diskvalifikation. Om någon annan bil är orsaken medvetet till att en bil rullar så kommer även den bilen diskvalificeras.
Jönsson wrote:BANZAI3030 wrote:
Tänkte mest på den här regeln...För att hålla god säkerhet så lägger vi till följande regel…….
haha tror dom menar rulla på andra hålleto då menar ja inte bakåt
![]()
Älska feltolkningar!

cocos_not wrote:nästa år SKA jag f*n köra för ja e kung
Rash wrote:cocos_not wrote:nästa år SKA jag f*n köra för ja e kung
Var inte du 17år?