Bilder på bromsok!
Bilder på bromsok!
Hur sitter monteringssatsen fast (bilder)!
Tack
Tack
zilog wrote:Jag har nyligen gått igenom mina fastrostade bakbelägg, och nu efter att ha borstat bort rosten så sitter beläggen så illa att de kan trilla ut med fingerkraft. Skitkass konstruktion, vågar man köra med detta?
Och du har inte slängt de där två metallskenorna som beläggen glider på??
Länge leve kommunismen! Lika dåligt för alla 
Nik wrote:zilog wrote:Jag har nyligen gått igenom mina fastrostade bakbelägg, och nu efter att ha borstat bort rosten så sitter beläggen så illa att de kan trilla ut med fingerkraft. Skitkass konstruktion, vågar man köra med detta?
Nix, de har jag kvar. Det är riktigt störande då inga av kontaktytorna verkar ha tappat någon nämnvärd mängd metall. Och beläggen är som nya i beläggtjocklek, och jag lite för fattig för att vilja investera en tusing i nya bakbelägg. De verkar iaf sitta kvar hittills
zilog wrote:Nik wrote:zilog wrote:Jag har nyligen gått igenom mina fastrostade bakbelägg, och nu efter att ha borstat bort rosten så sitter beläggen så illa att de kan trilla ut med fingerkraft. Skitkass konstruktion, vågar man köra med detta?
Nix, de har jag kvar. Det är riktigt störande då inga av kontaktytorna verkar ha tappat någon nämnvärd mängd metall. Och beläggen är som nya i beläggtjocklek, och jag lite för fattig för att vilja investera en tusing i nya bakbelägg. De verkar iaf sitta kvar hittills
En tusing? Jag brukar köpa mina på biltema för 119 spänn..
Länge leve kommunismen! Lika dåligt för alla 
Nik wrote:zilog wrote:Nik wrote:zilog wrote:Jag har nyligen gått igenom mina fastrostade bakbelägg, och nu efter att ha borstat bort rosten så sitter beläggen så illa att de kan trilla ut med fingerkraft. Skitkass konstruktion, vågar man köra med detta?
En tusing? Jag brukar köpa mina på biltema för 119 spänn..
Sist jag kollade hade inte Biltema bakbelägg till 205 GTI.