Har hittat en inredning jag kan få tagi med en utlänksk företag. Frågan är då om hur svårt det är att montera? Är det någon som har varit lös med själva mellan panelen på en 206a? Någon som har lite tankar och ideer?
Klart... lite pill är det ju... måste dra om elektroniken för displayen, samt "varningsknappen" och så där... inte gjort i en handvändning... men när de är klart så blir de snyggt!
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
En sak jag tänkte på. När man har en tv där uppe. Hur her man på den som? Man kan ju inte direkt trycka på den på knapparna som brukar va på toppen på tv ju =(?
SebbanBoy14 wrote:En sak jag tänkte på. När man har en tv där uppe. Hur her man på den som? Man kan ju inte direkt trycka på den på knapparna som brukar va på toppen på tv ju =(?
Hur menar du? för att ha tv på en skärm så brukar det behövas en tv-tunerbox....
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Flava! wrote:att få bort mittpanelen e inte svårt, sitter med 2 skruvar, så att få dit den nya borde inte va några problem om den e avgjuten på samma sätt.
Jätteenkelt, förutsatt att den nya panelen passar exakt...
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj