Efter jag tittat runt lite i forumet hittade jag en tråd som <Linda> hade skrivit om hennes tur på elmia, men då slog det mig tanken bara, ska ni ha monter till påsk igen? eller är det något planerat?
Ja det är en bit men tiden går fort när man bygger bil tänkte mest bara, det finns ju risk att man inte blir utvald hur än extrem bilen är, så tänkte bara ifall klubben skulle ha nått hade ju vart skoj och se lite medlemmar m.m
Tror knappast jag hinner komma så långt såvida jag inte vinner på lotto...
Edit: med bilen alltså.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Om det är nu så att det blir någon monter osv, så kanske det är snart dags och anmäla sig till http://www.custommotorshow.se/2009/index.php för att kolla upp! platserna brukar gå åt rätt så kvickt.
Jag anmäler mig med ett nöje, hade vart roligt och få presentera klubben med att ha min bil i monter´n.
p1ngwin wrote:vill inte lägga mig i, men vem är det som håller i evengemang och monter osv?
Vad har du för peugeot?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Peter Igelhammar wrote:Vi får en inbjudan. Sen får vi göra en anmälan o Elmias ledning sållar bort de värsta pentaraggarna.
Sen jämte detta brukar jag ringa upp o prata med dem. Så vi kör som vi brukar.
Okey så med andra ord brukar ni ha monter? Men det kommer kanske upp här på forumet om lite mer information senare när det börjar dra ihop sig för elmia? En sista fråga angående detta, hur utseér ni bilar som ska stå i montern? får personen själv anmäla sitt intresse och ni utseér eller hur har ni gjort tidigare ?
Peter Igelhammar wrote:Vi får en inbjudan. Sen får vi göra en anmälan o Elmias ledning sållar bort de värsta pentaraggarna.
Sen jämte detta brukar jag ringa upp o prata med dem. Så vi kör som vi brukar.
Okey så med andra ord brukar ni ha monter? Men det kommer kanske upp här på forumet om lite mer information senare när det börjar dra ihop sig för elmia? En sista fråga angående detta, hur utseér ni bilar som ska stå i montern? får personen själv anmäla sitt intresse och ni utseér eller hur har ni gjort tidigare ?
man får lägga ut bilder på sin bil och styrelsen väljer sen.
EDIT: ja man måste vara medlem.
Angelika kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om