hej
Bytte batteri på min 406 diesel och efter det så funkar inte väljaren som väljer mellan framruta ansikte och fötter den blinkar bara till i mitten läget när man skall byta i displayen. skall man göra någon kalibrering efter man haft av batteriet.
Hoppas någon vet där ute
Det lät konstigt... har inte vart med om något sådant heller, enda är fönstren.. kolla säkringar!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jag upplevde nästan samma sak när jag körde min idag. Jag hör att den funkar, och jag märker att den ändrar luftströmmen litegrann, men det blåser alltid full sula från mitten och sidomunstyckena.
Jag har en -02. Jag hade batteriet av förra veckan när jag motortvättade bilen. Kollade aldrig kupeluften då men det blev uppenbart idag när jag körde med full värme.
Vet inte om det har varit så här innan (någon gång under sommaren) eller om det hände nu.
ja det är väldigt konstigt. jag kan inte hitta någon speciel säkring till just väljaren. hade av batteriet när jag bytte pump i tanken. allt annat funkar ju i bilen.