Alex wrote: Sjukt tradig och dyr pryl, men nödvändig för att kunna kommunicera med piggybacken
Jaså kan man köpa en såndär lien sak och ha ist för en stor ful LMM?:) f*n va nice och smidigt:)
Lite trevligare grej. Lufttemperatursensor för att kunna bli av med LMM
Sen blev det en ny oljesticka och en löjligt dyr bromsreduceringsventil
Nja, du behöver någonting för att läsa signalerna också. I mitt fall en SMT6. Sen behöver du någonting att läsa av hur mycket luft som kommer in också, då använder jag en MAP-sensor kopplad till insuget. Tempsensorn är just bara till för att läsa av tempen på luften som sugs in. Den är annars inbyggd i LMM
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Det var ju inte dumt. När ska du börja köra med den då?
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
En pinne som inte ens syns för dryga 2000. Kallas visst för antirollbar.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
En plåtbit till minin, min är rätt risig och denna blästrad å fin.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Volvo Suger wrote:Det va en ovanlig fälg på en Coupe
Finns ju inte så många alternativ som passar och anledningen att jag väntat så länge med fälgar är just för att flera kör med ACE Puma. Jag ville egentligen ha något som skiljer sig från mängden även om jag tycker att fälgen är grymt snygg på bilen. Men jag fick ett erbjudande som jag inte kunde motstå. Och så är det ju 19" och de flesta har ju 18"
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
Finns ju inte så många alternativ som passar och anledningen att jag väntat så länge med fälgar är just för att flera kör med ACE Puma. Jag ville egentligen ha något som skiljer sig från mängden även om jag tycker att fälgen är grymt snygg på bilen. Men jag fick ett erbjudande som jag inte kunde motstå. Och så är det ju 19" och de flesta har ju 18"