Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Det lär väl vara 2" på det... Jag har inte sett några uppgifter om det någonstans, 2" känns mest logiskt på en 1.6 liters sugmotor i förhållande till effekt, funktion och pris.
Galin wrote:Vart beställde du och vad gick det på?
Priset är lite ovisst ännu då det varit prishöjningar från Supersprint nyligen, men beställde från Street Performance, länk finns här på sidan. Dock är priset 995:- fel, senaste jag har hört var 1205:- för mellanröret. 2695:- för änddämparen, vet inte om den också gått upp, men troligtvis.
Mangie wrote:Vad är det orginal?
Original ligger nog inte långt därifrån, kanske 1.75". Har lite dålig koll på Peugeot än så länge då jag är ny inom denna värld
Mangie wrote:Medlemmar har rabbat på street performance.
Vill du spara 1500kr och köpa en begangnad dämpare?
[BILD]
Efter att ha hört supersprints magnum med mellanröret så skulle jag nog aldrig välja nåt annat Iofs hade supersprints racebox vart ball, rakt ärtrör med 50mm borrning
En veckas leveranstid på mellanröret från KamRacing, enkel och smidig montering (tog typ 20 minuter inklusive tiden att hissa bilen och leta efter verktyg) =) Nu saknas bara en lite öppnare burk bak
Skillnaden mellan män och pojkar är priset på deras leksaker.