hediis wrote:Igen, igen, igen! GE MIG MER! ;D Skitskoj var det, men behöver träna mer på linjer och sånt. Känner ändå att dagen har givit mig en del att ta med mig
Håller med fullständigt
Ser fram emot att köra på TORRT väglag, det kan bli riktigt jävla skoj!
hediis wrote:Igen, igen, igen! GE MIG MER! ;D Skitskoj var det, men behöver träna mer på linjer och sånt. Känner ändå att dagen har givit mig en del att ta med mig
blev framvagnsinställningen bra?
Vet ju att brorsan hjälpte dig med den.
Äger: *406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe" *Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig Utsedd till klubbens starkaste person! Psc Medlem #906 Filmstjärnan
Zippo wrote:Någon som har ett tips på en bra sida jag kan ladda upp en 2.67gb stor film ?
Jepp!
clarrestrand.no-ip.com
anv = PSC
Lösen = clarre
Lägg den i Upload mappen så flyttar jag.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Finns väl plats så att det räcker dryga 200Gb ledigt. Så ladda upp filmer ni som har.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Ja det var riktigt kul o köra anderstorp! vädret var väl inte det roligaste men nu har man provat på o köra i regn också! Riktigt jäkla halt på sina ställen.. ska klippa lite film sen åker den nog upp på clarres server
Jönsson wrote:Ja det var riktigt kul o köra anderstorp! vädret var väl inte det roligaste men nu har man provat på o köra i regn också! Riktigt jäkla halt på sina ställen.. ska klippa lite film sen åker den nog upp på clarres server
visst va den fin Synd ja fick soppatorsk sista passet efter långa rakan efter att ja hade blåst om ahlberg.. annars hade det nog blivit lite fight. såg att du kom stormandes bakom mig
Jönsson wrote:visst va den fin Synd ja fick soppatorsk sista passet efter långa rakan efter att ja hade blåst om ahlberg.. annars hade det nog blivit lite fight. såg att du kom stormandes bakom mig
ja jag satt och svår lite med min medåkare om det oxå, har rejsat mot den bilen innan då Kristoffer? göteborgaren som hade den innan och den går riktigt bra ( då åkte jag den svarta 306:an)
Men jag var lite feg då utan abs:en så det var svårt att komma ikapp, men fästet blev bättre till slutet av dagen.
får väl hoppas det blir tillfälle till nästa år istället
förstår att det måste vatt jobbigt o köra utan abs. själv måste jag fegat för jag löste nästan aldrig ut abs'en.
hann aldrig titta något på din bil inuti men skymtade två ordentliga stolar iaf. något jag också hade viljat ha till nästa säsong. sen satt ju GT front och bakdelen som en smäck på din bil!
ABS? Vad är det för fusk? Racing är körning utan ABS. Ni som har kör väl säkert med glädjedödare också.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
abs'en känns som en trygghet för mig. har inte tillräckligt med erfarenhet i bil för o kunna känna mig säker utan abs och bromsa riktigt hårt. om du med glädjedödare menar esp och antispinn o sånt fjant så kan ja glädja dig med att sånt aldrig funnits i en 306gti mig veterligen