Eftersnack Anderstorp 091011
-
Team_Hink_Racing
- Guldmedlem

Jönsson wrote:får väl hoppas det blir tillfälle till nästa år istället![]()
förstår att det måste vatt jobbigt o köra utan abs. själv måste jag fegat för jag löste nästan aldrig ut abs'en.
hann aldrig titta något på din bil inuti men skymtade två ordentliga stolar iaf. något jag också hade viljat ha till nästa säsong. sen satt ju GT front och bakdelen som en smäck på din bil!
Stolarna är dessa http://www.hova.com/rea-varor/border-st ... 992-1.aspx , ej fia men vem bryr sig lixom. Passa på på dom blå för dom svarta är slut nu. Man bör vara rätt kort i ryggen, kolla om du kan prova dom först, annars finns mina att prova.
Jag tycker Gt,-front och bak är det enda som funkar som styling på 206:an, org ser det rätt mesig ut faktist.
Rolig kuriosa är att jag köpte kofångarna innan jag köpte min 206gti förra året, sen såg jag att dom visst kostade ca 9000kr st!
-
Team_Hink_Racing
- Guldmedlem

R-Gubbe wrote:Ja det var just det jag menade. Du fattade snabbt må jag säga.
Jag gillar abs:en, speciellt när det är blött som det var på a-torp, men jag kan köra utan vilket tiderna visade senare på dagen då man ändrat körstilen till utan abs, dock så är det svårt att växla mellan kurva 8 till 9 mellan av och på, det var därför jag fick smaka lite lekakulor i sista böjjen
Antispinn och sladd måste man koppla ur på rc,n annars slår man huvudet i ratten
Kan iaf glädja er med samma filmsnutt som jag mms:ade till Jaacob när jag satt å hade tråkigt i bytet mellan rutinerade/orutinerade på mitt flaggpass.
När man sitter i regnet å fryser måste man ju roa sig på NÅGOT sätt.
Kan kanske jämföras med Rash:s bilaria, skillnaden är att jag kan hålla ton
http://www.youtube.com/watch?v=pAuAg3VIwqM
Kan kanske jämföras med Rash:s bilaria, skillnaden är att jag kan hålla ton
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
- Pompe
- Administratör

SNILLET wrote:Kan iaf glädja er med samma filmsnutt som jag mms:ade till Jaacob när jag satt å hade tråkigt i bytet mellan rutinerade/orutinerade på mitt flaggpass.
Kan kanske jämföras med Rash:s bilaria, skillnaden är att jag kan hålla ton![]()
verkligen underhålla sig själv! underbart!Pontus Österlindh Peugeot Sport Club |
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD
Medlems Nr. 1725
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD
Medlems Nr. 1725
Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
SNILLET wrote:Kan iaf glädja er med samma filmsnutt som jag mms:ade till Jaacob när jag satt å hade tråkigt i bytet mellan rutinerade/orutinerade på mitt flaggpass.
Kan kanske jämföras med Rash:s bilaria, skillnaden är att jag kan hålla ton![]()
Trodde jag skulle dö när Jacob visade den, som vi skrattade
Men men, jag kan ha fel
*Peugeot 406 V6 -01*
*Peugeot 405 Mi16 -91 (till salu)*
Dan Jönsson - Peugeot Sport Club | CREW Ordförande
*Peugeot 406 V6 -01*
*Peugeot 405 Mi16 -91 (till salu)*
Dan Jönsson - Peugeot Sport Club | CREW Ordförande
R-Gubbe wrote:Zippo wrote:Någon som har ett tips på en bra sida jag kan ladda upp en 2.67gb stor film ?
Jepp!
clarrestrand.no-ip.com
anv = PSC
Lösen = clarre
Lägg den i Upload mappen så flyttar jag.
japp, gör detta strax
Last edited by Zippo on Mon Oct 12, 2009 21:35, edited 1 time in total.
R-Gubbe wrote:Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
Går det inte rycka sladdarna till givarna? Ja, inte på gillingebilarna men på de man har till banan om man nu skulle ha de problemet.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
-
Team_Hink_Racing
- Guldmedlem

Jaaacob wrote:R-Gubbe wrote:Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
Går det inte rycka sladdarna till givarna? Ja, inte på gillingebilarna men på de man har till banan om man nu skulle ha de problemet.
Måste ju gå att fixa på något sätt, är ju badwill för bilmärket i "applikationen" om det inte går att göra.
Hans Hellström
Jaaacob wrote:R-Gubbe wrote:Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
På Gillingebilarna stannar motorn om man rycker säkringen och det är samma säkring till ABS'en.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
R-Gubbe wrote:Jaaacob wrote:R-Gubbe wrote:Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
På Gillingebilarna stannar motorn om man rycker säkringen och det är samma säkring till ABS'en.
Sladdarna till hjulgivarna menar nog Jacob.
Hans Hellström
Zippo wrote:Kommer inte åt clarre's ftp alls, något man måste göra speciellt för o kunna ansluta ? :S
Någon är ju inne just nu iaf. Det är inget speciellt alls som ska göras port 21 som vanlig standard också. Du verkar ju som sagt vara inne men idlar på en gång. Vad kör du för FTP program. Får du inte ordning på det så dra ett PM till Pelle Sörbergs så fixar han nog till problemet.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
precis, audisarna har ovala-tvåpoliga kontakter till givarna vid kransarna med en flik på som man tar lätt med fingrarna. Iaf 00-03 som jag mekat med.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
R-Gubbe wrote:Zippo wrote:Kommer inte åt clarre's ftp alls, något man måste göra speciellt för o kunna ansluta ? :S
Någon är ju inne just nu iaf. Det är inget speciellt alls som ska göras port 21 som vanlig standard också. Du verkar ju som sagt vara inne men idlar på en gång. Vad kör du för FTP program. Får du inte ordning på det så dra ett PM till Pelle Sörbergs så fixar han nog till problemet.
Fungerar jättebra för mig.
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Jag fattar ju inte vad han gör för fel jag har ju heller inga problem. Jaaacob testa att slänga över någon liten fil bara jag har testat med två småbilder.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.