R-Gubbe wrote:Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
Går det inte rycka sladdarna till givarna? Ja, inte på gillingebilarna men på de man har till banan om man nu skulle ha de problemet.
På Gillingebilarna stannar motorn om man rycker säkringen och det är samma säkring till ABS'en.
Vad har ni för Audi bilar då? Ja har ju en A4 -07 a o den finns de minnsans en knapp på där man kan koppla ur allt de där om man vill.
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Team_Hink_Racing wrote:Vart är pigels bilder? Han har bara lagt upp massa bilder på Fårdar på sin flickr! Håller han på att konvertera?
Verkar ju misstänkt.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
R-Gubbe wrote:Ja det är ju bra om det fungerar att koppla ur antisladden. För på Audibilarna vi har på jobbet så hoppar den in av sig själv över en viss hastighet eller om det händer nåt. Helt värdelöst tycker jag iaf. Går det däremot att koppla ur och det stannar urkopplat så kan det säkert vara bra att ha ute på den allmänna vägen.
Går det inte rycka sladdarna till givarna? Ja, inte på gillingebilarna men på de man har till banan om man nu skulle ha de problemet.
På Gillingebilarna stannar motorn om man rycker säkringen och det är samma säkring till ABS'en.
Vad har ni för Audi bilar då? Ja har ju en A4 -07 a o den finns de minnsans en knapp på där man kan koppla ur allt de där om man vill.
A3 jo knapp finns men den funkar inte som man vill. Audi själva säger att det ska vara på det viset.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
ska klippa till den jag har, kmr upp på min ftp senare..
bilder laddas upp just nu det jacob hade tagit på systemkameran jag hade med mig.. blev 120 bilder på lite allt möjligt haha.. får se när det är färdigt.
R-Gubbe wrote:Ja då slalom med peugeot kom ju dit utan problem.
min, undra om han kommer in då? vi kanske är för många inne?
4 och nu är det 4 och en anderstorp.avi är på G. Vem den kommer ifrån det vet jag inte eftersom alla har samma inloggning och jag vet ju inte vad ni har för IP.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Zippo wrote:såja nu uppladdar den till servern 6h kvar haha
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
klippte bara ihop en film lite snabbt, det är den som jag laddar upp på clarres server.
Det är Peder som filmat, så allt som har med vattendropparna på linsen o den konstiga bilden ett tag på filmen får ni ta med honom
Ja ja vi får väl se hur det ser ut. Hoppas på lite tryck o pys iaf.
Projekt just nu:
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
945 -92 Såld.
Team_Hink_Racing wrote:Vart är pigels bilder? Han har bara lagt upp massa bilder på Fårdar på sin flickr! Håller han på att konvertera?
Har du inte sett på skitsnack att min dator säckade ihopa?
Nu så får vi se om den går merrän en 10 min utan att starta om sej...
Isåfall sätter jag mej och tar fram Peggabilder.
Vad det gäller att skicka filer tipsar jag om www.skickafilen.se gratis och enkelt.
R-Gubbe wrote::lol: Ja ja vi får väl se hur det ser ut. Hoppas på lite tryck o pys iaf.
den fick inte ens peder med på film tyvärr enda tryck o pys är väll från min o nån focus Rs isf
satt som flaggvakt i tornet när simon körde som mest.
blir åh filma ordentligt när nästa säsong kommer!
då kan nog vi fixa ut liten plan på hur filmningen kan gå till så vi någon gång kan få en ordentlig lång film kul iaf med lite klipp! min är på redigerings stadiet nu.
R-Gubbe wrote::lol: Ja ja vi får väl se hur det ser ut. Hoppas på lite tryck o pys iaf.
den fick inte ens peder med på film tyvärr enda tryck o pys är väll från min o nån focus Rs isf
satt som flaggvakt i tornet när simon körde som mest.
blir åh filma ordentligt när nästa säsong kommer!
då kan nog vi fixa ut liten plan på hur filmningen kan gå till så vi någon gång kan få en ordentlig lång film kul iaf med lite klipp! min är på redigerings stadiet nu.
Precis, hade varit grymt o ha flera olika kameror ute på banan o sen klippa ihop till en o samma film