Morbidio wrote:Jag ser ju att det är turbo i den, men vad är det för motor? J4, JAZ, J4RS?
MI16 med lasbilsturbo

cerveza wrote:Morbidio wrote:Jag ser ju att det är turbo i den, men vad är det för motor? J4, JAZ, J4RS?
MI16 med lasbilsturbo

SNILLET wrote:cerveza wrote:Morbidio wrote:Jag ser ju att det är turbo i den, men vad är det för motor? J4, JAZ, J4RS?
MI16 med lasbilsturbo
Matte då![]()
Här försöker man värva tillbaka en av mästerspammarna och "vill köra med turbo 205:a" gubbarna å så kommer du å förstör alltihop.
Peder_? wrote:SNILLET wrote:cerveza wrote:Morbidio wrote:Jag ser ju att det är turbo i den, men vad är det för motor? J4, JAZ, J4RS?
MI16 med lasbilsturbo
Matte då![]()
Här försöker man värva tillbaka en av mästerspammarna och "vill köra med turbo 205:a" gubbarna å så kommer du å förstör alltihop.
jag ser bara morbidio som forums polis
TheDagger wrote:Zippo wrote:japp, han kör riktigt bra han i den svarta fiestan,
Jag är dock av en helt annan åsikt. Så som han beter sig på banan gör man INTE.
buellmannen wrote:-Skalman- wrote:Jag är fortsatt imponerad av den svarta ST:n framfart. Övriga ST hängde jag lätt av men mot den svarta fanns det inte mycket att sätta emot.
Var kul att se dig ratta Fiestan lite,jag har rätt mkt av dig på film innan jag körde om dig på rakan.där märktes det att jag har lite mera pulver under huven.

buellmannen wrote:TheDagger wrote:Zippo wrote:japp, han kör riktigt bra han i den svarta fiestan,
Jag är dock av en helt annan åsikt. Så som han beter sig på banan gör man INTE.
Du får gärna berätta vad du tycker jag gjort för fel/uppfört mig illa på banan.
Kollade precis igenom min filming (spelar in samtliga mina bankörningar)
Och den enda omkörningen jag har med dig är när jag och Skalman kör om dig,jag ligger bakom Skalman.Du går ut långt till höger i depåkurvan och släpper förbi Skalman först,sen ligger du kvar långt ute till höger,och jag kör om dig på vänster sida på start/målrakan.
Jag har kört på dessa träffar i ca 3 år nu och det här är första gången jag får höra nåt negativt om min körning,så jag skulle vara tacksam över vad du uppfattat som "ful körning".
Jag tycker alla brukar vara duktiga på att hålla bra uppsikt i backspegeln och lämna plats för snabbare bilar,och att det nästan alltid blir säkra omkörningar.
Mvh Johan
buellmannen wrote:Skall få tummen ur å lägga ut på youtube.är ju lite meck med att få ner filerna i storlek å tid bara,men lägger ut länkar här så fort jag fått ihop det.

-Skalman- wrote:buellmannen wrote:Skall få tummen ur å lägga ut på youtube.är ju lite meck med att få ner filerna i storlek å tid bara,men lägger ut länkar här så fort jag fått ihop det.
Kalas!
Det var kul att se 4 st Fiestor på banträff, det är ju faktiskt ett av de billigaste sätten att få en hyffsat ny bil som inte helt gör bort sig på bana, borde locka många gasglada individer. Min är ju ren bruksbil men kändes inte som nån bromskloss (förutom på rakan).
Peter Igelhammar wrote:-Skalman- wrote:buellmannen wrote:Skall få tummen ur å lägga ut på youtube.är ju lite meck med att få ner filerna i storlek å tid bara,men lägger ut länkar här så fort jag fått ihop det.
Kalas!
Det var kul att se 4 st Fiestor på banträff, det är ju faktiskt ett av de billigaste sätten att få en hyffsat ny bil som inte helt gör bort sig på bana, borde locka många gasglada individer. Min är ju ren bruksbil men kändes inte som nån bromskloss (förutom på rakan).
Fast jag kan då efter att kollat på blocket tycka att en 206 Rc med mindre mil för samma pengar lockar mer.... Om man nu ska köpa kul bruksbil för 70-80 papp.
buellmannen wrote:Du får gärna berätta vad du tycker jag gjort för fel/uppfört mig illa på banan.
Kollade precis igenom min filming (spelar in samtliga mina bankörningar)
Och den enda omkörningen jag har med dig är när jag och Skalman kör om dig,jag ligger bakom Skalman.Du går ut långt till höger i depåkurvan och släpper förbi Skalman först,sen ligger du kvar långt ute till höger,och jag kör om dig på vänster sida på start/målrakan.
Jag har kört på dessa träffar i ca 3 år nu och det här är första gången jag får höra nåt negativt om min körning,så jag skulle vara tacksam över vad du uppfattat som "ful körning".
Jag tycker alla brukar vara duktiga på att hålla bra uppsikt i backspegeln och lämna plats för snabbare bilar,och att det nästan alltid blir säkra omkörningar.
Mvh Johan

buellmannen wrote:Sådär..
Då har jag fått ut en filmsnutt..Både Skalman och Dolken är med...
Har min som bruksbil med..utmärkt bil som den är,bara att ta den ut å köra..får hoppas man ser fler Fiestor ute på banorna nästa år.
http://www.youtube.com/watch?v=LuYd_qwmY-U
Kom gärna med synpunkter om jag gjorde nåt som ser ut som oläpligt bete'ende.