Håhååå! Nu är jag hemkommen, ska iväg till stan å kolla på parad nu
Det var supertrevligt, tack alla för en jättelyckad träff med sol å där efter mysigt regn! Mycket roliga banor
Var väl en 15-16 bilar som dök upp!
Nu kilar jag vidare, bilder??
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Första gången jag kör konbana, och det vill jag helt klart göra om, härlig dag, trevliga människor och fantastiskt kul körning trots mina diverse bambifasoner när banan var blöt
Kul att det kom så många som det gjorde. Jag tyckte nog att vi hade vädret med oss den mesta tiden. Jag har ju en okörbar bil vad gäller konbana, så jag hann få en del annat gjort istället. Fusklagade min ena vire till växellänkaget på 406'an så nu kan jag lägga i backen igen. Ska bli intressant att se hur länge det håller. När det rasar igen så har jag ytterligare en lagningsmetod att testa.
Tack alla som kom och gjorde att dagen blev bra.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Jag hade riktigt roligt. Helt perfekt väder. Regnade lite, tillräckligt för att blöta upp backen så det blev halt och roligt. Sen torkade det upp igen så man fick känna skillnaden. Ända nackdelen var väl att jag passade på och byta däck precis när det regnade som mest. Men det är väl därför man har ombyte .
I övrigt riktigt stort tack till Clarre och Gillinge för att vi får vara där och leka. Kul att se att det på ett "säkert" sätt går att sätta riktigt snabba banor trots att man får dra den i sväng "hela tiden".
Tyvärr glömde jag videokameran, så det blev ingen film från mig i år
Michael Liljeberg - Peugeot Sport Club | CREW Kassör Michael- lackar/plastar/konstruerar- på hobbynivå.
Har 205gti som banåkarbil.