BeyondTheMind wrote:Vilket GTi har drivaxlarna suttit på? Jag söker både höger och vänster till min GTi 1.9 -88.
Haha, jag som har annonsen på blocket och jag som tipsade dig om detta forumet.
Så nej, de passar tyvärr inte.
Verkar vara en 89-> länkarmar han har på sin bil, mao nyare drivaxlar. Iaf på beskrivningen jag fick på sms idag.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jo.. vet ev att det finns smala axlar i garaget själv. Men han ska ha de grövre om "länkarmarna ser ut som L / typ boomerang"
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Morbidio, märkte att du nyss postade i en tråd jag skapat om just detta. Kollade på bilen idag och det är länkarmarna som ser ut som L, alltså de med tre fästpunkter. Antar att de är de större drivaxlarna jag ska ha, och att de som du har alltså passar på min bil? I vilket skick är de? Glappar de något och hur långt har de gått? Om de som sitter på min nu aldrig har blivit bytta så har de gått runt 19 000. Tycker det låter lite men misstänker att ägaren innan mig körde ganska så hårt med den.
Vad vill du ha för dem? Bor i Västervik så prylarna får nog skickas.
Edit: Ser på bilderna han postade att båda verkar ha tre fästpunkter. Men ja, ni förstår vad jag menar.