Jönsson wrote:Hade nog lexusljus också om ja minns rätt. Han undrade nog vad ja höll på med
Aha, då vet jag vilken det är. Han har haft den hos mig på behandling. Är svarta original plåtfälgar på den med vinterpuckar
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Attsäter wrote:Såg en röd 206rc, sänkt, vita fälgar, annar grill, dubbla utblås mm i uppsala i lördags, fräsch!
Den där har jag sett i höjd med arlanda ganska nyligen med
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jönsson wrote:Hade nog lexusljus också om ja minns rätt. Han undrade nog vad ja höll på med
Aha, då vet jag vilken det är. Han har haft den hos mig på behandling. Är svarta original plåtfälgar på den med vinterpuckar
så bra såg jag alltså de var dimmigt som satan också så enda gången jag såg bilen från sidan var på 50 meters avstånd när han bränner igenom rondellerna över motorvägen medans ja kommer rullande på avfarten..
så bra såg jag alltså de var dimmigt som satan också så enda gången jag såg bilen från sidan var på 50 meters avstånd när han bränner igenom rondellerna över motorvägen medans ja kommer rullande på avfarten..
Haha, ja han gasar nog friskt med den. Gick som en kratta när den kom hit men när ägaren hämtat den vart han glad som ett barn på julafton.
Han bor i stan och heter Calle.
Min rullar inte mycket pga att den inte är i trafik, men undantag sker
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Rejsa ganska bra från sthlm innerstad till danderyds sjukhus mot denna
Den bil jaaacob sålde till en 91:a (?) kille men det va bara en brud som satt i den...
kl 23.30-00 ungefär 18/5 Onsdag
Satan va hon körde.. riktig rejsbrud ! riktigt kul åh se henne flyga förbi, köra om bilar som puttra i 50-70 och vi körde i 120-140 Hon va riktigt ivrig om att få ligga först!
Pompe wrote:Rejsa ganska bra från sthlm innerstad till danderyds sjukhus mot denna
Den bil jaaacob sålde till en 91:a (?) kille men det va bara en brud som satt i den...
Satan va hon körde.. riktig rejsbrud ! riktigt kul åh se henne flyga förbi, köra om bilar som puttra i 50-70 och vi körde i 120-140 Hon va riktigt ivrig om att få ligga först!
Pompe wrote:Rejsa ganska bra från sthlm innerstad till danderyds sjukhus mot denna
ps. hon va riktigt snygg med
woot, har jacko haft en Camaro?
Nu hitta jag bruden som körde, 86:a är hon.. är fortfarande paff om att hon körde så bra och verkligen ville rejsa
Hyfsat säker på att jag såg mgksp vid Flaggplan i Tullinge runt 20:00. En grå, fräsch 205 GTI var det iaf.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Mötte en svart 205 gti i fint skick med två extraljus i fram. knökad med 4 ungdomar i Enebyberg idag... vem?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
mkgsp wrote::D japp,skulle handla lite nödvändigheter. Såsom nån folkis och snus.
Vart var du såg ingen pegga?
Kom ifrån Tullinge Skog-hållet, du var nog upptagen med att svänga ner på Römossevägen. Kom farandes i min mångnyanserat röda solblekta 205:a.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
När man ska svänga ner där måste man ju precisionsköra för att inte hamna i alla miljarder hål. Vore ju trist att misshandla fondmetallarna mera. I vilket fall trist att jag missa dig. Inte så ofta man ser en 205:a.
Nu:
Peugeot 205 GTI -90
BMW 523i Touring -99
Förr:
Dodge Durango 4,7L -03
Audi A6 1,8T -00
Opel Astra 1.6 -94
mkgsp wrote:När man ska svänga ner där måste man ju precisionsköra för att inte hamna i alla miljarder hål. Vore ju trist att misshandla fondmetallarna mera. I vilket fall trist att jag missa dig. Inte så ofta man ser en 205:a.
Du kommer kunna se den stå parkerad nere vid stationen om vardagarna om du verkligen vill framöver.