Koppling 405 t16

Allmänna bilrelaterade diskussioner.
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

lumpan wrote:
HellMek wrote:
munne wrote:Är det en T16 motor du ska använda dig utav så är det nog inga problem.

HellMek wrote:
Benjamin wrote:Det kan nog gå det. Jag vet iaf två st som köpt på sig delar och med dessa kanske ska bygga en 205:a med drivlina från en T16 som haft tillgång till det.

Ok. Jag konverterar en LeMans -94 till turbo 4x4.

Nej, jag bygger en bättre vilket inte är så svårt.

Är verkligen alla T16-ägare så kinkiga och märkvärdiga? :lol:

Hur många gånger ska du fråga samma sak? Nej t16 ägare är inte märkvärdiga, dom som har forumen är det, lägg ned nu.

Haha, jag märker det, lägg ner själv.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
lumpan

Post by lumpan »

Om vi alla är så kinkiga och märkvärdiga, vad vill du in på forumet för då?

Jag är inte ett dugg kinkig, men du verkar ha nått personligt mot alla t16 ägare, väldigt konstigt med tanke på hur mycket vi alla skrivit i faq:en här på forumet t.ex... eller är det kinkigt och märkvärdigt det med, att vi har en egen 4x4 tråd?
Erik Lundberg
Falun

T16-94
Mi16-92

Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

lumpan wrote:Om vi alla är så kinkiga och märkvärdiga, vad vill du in på forumet för då?

Jag är inte ett dugg kinkig, men du verkar ha nått personligt mot alla t16 ägare, väldigt konstigt med tanke på hur mycket vi alla skrivit i faq:en här på forumet t.ex... eller är det kinkigt och märkvärdigt det med, att vi har en egen 4x4 tråd?

Nej men ni är bra på att tala om varför ingen kommer in på det forumet, för att man måste äga en äkta t16, eller i vart fall en äkta t16-motor. Verkar som det svider i vissas ögon att någon bygger en falsk t16.

Tycker den tråden ni gjort om T16 här på forumet är mycket bra, förutom när man får kommentarer som "köp en riktig t16 istället".

Och jag vill inte in på forumet för att vara social, utan för att skaffa mig utförligare information om vissa konstruktioner.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
lumpan

Post by lumpan »

Vi här äger ju inte forumet, så vi kan ju inte direkt påverka vilka som kommer in, eller hur?
Är väl bara att maila innehavarna och fråga, så löser det sig säkert.. men vi kan inte ge dig åtkomst.
Erik Lundberg
Falun

T16-94
Mi16-92

Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Post Reply