Har tappat locket till frontspolaren (höger sida sett bakifrån) till min 406 Coupe -99.
Har försökt hitta på div bildelsbaser eller liknande men det verkar svårt att få tag i beg.
Har någon något förslag på vart jag kan hitta en sådan del.
Silvermetalic är att föredra.
Ny finns, men dyr och desutom olackad.
Är tacksam för tips på bilskrotar eller likanande i västra götaland som kan tänkas ha denna del, utgår från Uddevalla
Om det inte går att skicka naturligtvis, men vill ju helst kolla så att det stämmer med bilens färg.
Lock till frontspolare.
Lock till frontspolare.
"Skillnaden mellan barn och vuxna är priset på deras leksaker"
- 406_Jonathan
Re: Lock till frontspolare.
Om du inte får tag i locket i Sverige och kanske behöver lite flera beg-grejer så rekommenderar jag denna engelsmannen: http://myworld.ebay.com/ade1122?ssPageN ... TQ:US:1181" onclick="window.open(this.href);return false;
Han har massa delar (skrotar coupéer) så bara hör med honom så fixar han nog. Jag har köpt av honom en gång och det gick fint
Han är också mycket omtalad på detta forum: http://www.peugeot406coupe.com/phpBB3/" onclick="window.open(this.href);return false;
Han har massa delar (skrotar coupéer) så bara hör med honom så fixar han nog. Jag har köpt av honom en gång och det gick fint
Tack för tipset.
"Skillnaden mellan barn och vuxna är priset på deras leksaker"
- Pompe
- Administratör

ursäktar för att jag "snor" din tråd men finns det något liknande till 206ans strålkastar spolare?
Skulle vara ganska skönt om man kunde ta bort spolarna och sätta lock där istället.
Skulle vara ganska skönt om man kunde ta bort spolarna och sätta lock där istället.
Pontus Österlindh Peugeot Sport Club |
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD
Medlems Nr. 1725
- Peugeot 208 GTi -12 -SÅLD
- Peugeot 206 GTi -00 - SÅLD
- DAEWOO MATIZ S = Skolådan! - SÅLD
- Peugeot 405MI16X (4x4) - SÅLD
- 205 GTi -92 Fransk import - SÅLD