Förtydligar att campingområdet är direkt innanför grindarna, åk alltså inte genom tunneln ut på banområdet.
Jag har lastat min lilla kompressor, tänkte att det kan vara en bra service ute vid bandepån att kunna justera lufttrycket smidigt. Det brukar iaf finnas ett fungerande uttag där ute intill starter-tornet, dvs närmast utfarten under plåttaket.
Mice Elf wrote: Jag har lastat min lilla kompressor, tänkte att det kan vara en bra service ute vid bandepån att kunna justera lufttrycket smidigt. Det brukar iaf finnas ett fungerande uttag där ute intill starter-tornet, dvs närmast utfarten under plåttaket.
Jag har en "halv" verkstad med mig i ett par lådor och en väska, lika mycket för eventuellt andra behövande förstås. Händer nåt med min egen bil är säkert det som behövs hemma lik förbenat
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Glöm inte heller licensen, ni som har ordinarie. Själv höll jag på att göra det och när jag inte hittade den, så blev jag tveksam om jag betalt föråret och helt kall.
Fick vända i Hedesunda, 4 mil hemifrån, med ökande oljud i ett hjullager. Tordes inte ge mig iväg 40 mil enkel. Niklas H är underrättad eftersom jag skulle vara instruktör.
f*n. Det blev inte åka av för mig iaf. Både jag och flickan var uppe halva natten med måttligt roliga toabesök. Var tyvärr inte alls på humör halvfem imorse för att åka ner
Till alla er som är där nu, hoppas ni har det riktigt riktigt skoj.
Shit happens.
Puff wrote:f*n. Det blev inte åka av för mig iaf. Både jag och flickan var uppe halva natten med måttligt roliga toabesök. Var tyvärr inte alls på humör halvfem imorse för att åka ner
Till alla er som är där nu, hoppas ni har det riktigt riktigt skoj. Shit happens.
Det som inte dödar det härdar... Ja vi hade skiiitkul
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T