men vafan du sa ju att inte du skulle göra ställbar diff
jao men nu fick jag ju det för bättre pris än jag hade vågat hoppas på
Ditt lilla sikko! att du inte plöjer de pengarna i en peugeot, vilket monster du hade haft!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Ditt lilla sikko! att du inte plöjer de pengarna i en peugeot, vilket monster du hade haft!
Men nu har han monstersubba istället, hellre det än monster pegga
Så du menar att en subba är coolare än en 405 t16 med renoverad låda och över 400hk?
Peder, den drivlinan i en BX, det är något i MIN smak det Fullt genomförbart dessutom utan några större åthävor, bara flytta över drivlinan till en BX 4x4, helst en kombi .
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Morbidio wrote:Läpp vill jag kalla det... Lagunaläpp antar jag?
Precis, det kallas splitter i england nämligen
Är du helt säker? hm...
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Men nu har han monstersubba istället, hellre det än monster pegga
Så du menar att en subba är coolare än en 405 t16 med renoverad låda och över 400hk?
En subba är enklare att bygga bra än en t16, det ska man inte underskatta! Men annars är det väl bil som bil, eller??
precis min tanke... blir både enklare och billigare att bygga på en impreza än en 405a, visst att jag måste byta låda osv i imprezan vilket skulle behövas i 405an också, men jag kan ta en orginal subarulåda o hänga dit som klarar effekter på 600hk, hur många såna lådor finns till 405an? lättare att utgå från en 2.5l-motor än 405ans 2l också
klew wrote:precis min tanke... blir både enklare och billigare att bygga på en impreza än en 405a, visst att jag måste byta låda osv i imprezan vilket skulle behövas i 405an också, men jag kan ta en orginal subarulåda o hänga dit som klarar effekter på 600hk, hur många såna lådor finns till 405an? lättare att utgå från en 2.5l-motor än 405ans 2l också
Har mest med entusiasm att göra det där Imprezan är till 100% ett bättre grundämne. Men jag som entusiast skulle lätt byggt en frän T16 istället om jag hade haft pengarna som krävs.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
klew wrote:DCCD-controller för att kunna justera hur mkt drivning jag vill ha fram o bak, 50-50 till 33/67 manuellt justerbart från kupén
Har de tagit ratten från en 70-tals stereoförstärkare?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.