Råkade paja min www.peugeot-sport-club.com dekal
Streetcarsfest - vilka kommer?
Kommer garanterat... Kommer man kunna köpa dekaler + regskyltshållare där lite billigare? då menar jag priset utan frakt så att säga?
så e på jakt efter en ny och om det går att köpa där så gör jag det..
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
ReD DeviL wrote:Kommer garanterat... Kommer man kunna köpa dekaler + regskyltshållare där lite billigare? då menar jag priset utan frakt så att säga?
Råkade paja min www.peugeot-sport-club.com dekalså e på jakt efter en ny och om det går att köpa där så gör jag det..
har du redan fått din dekal? du betalade in medlemskap senare än mig har jag för mig.. jag har inte sett skymten av nåt än.. bahh
-
Rills
Streetcarfest
Hade varit hur skoj som hellst att komma.
Men tyvärr så har man som bara en kompis som skulle vara en kandidat till att följa, men han har ju flickvän så itnefår han fara.
Och så är det ju en ganska lång bit att fara från norrbotten, eller närmare bestämt Boden.
/Ricard
Men tyvärr så har man som bara en kompis som skulle vara en kandidat till att följa, men han har ju flickvän så itnefår han fara.
Och så är det ju en ganska lång bit att fara från norrbotten, eller närmare bestämt Boden.
/Ricard
Citat
"Ackreditera dig till Street Cars Fest 2003
Anmäl dig här senast den 7 november 2003 så kan du enkelt hämta ut entrékortet i informationen på Street Cars Fest på Sollentuna Expo Center. Kommer du utan att ackreditera dig måste du ha ett giltigt presskort med dig."
Vad menas? Måste man anmäla sig för att komma in? Eller är det bara att dyka upp?
"Ackreditera dig till Street Cars Fest 2003
Anmäl dig här senast den 7 november 2003 så kan du enkelt hämta ut entrékortet i informationen på Street Cars Fest på Sollentuna Expo Center. Kommer du utan att ackreditera dig måste du ha ett giltigt presskort med dig."
Vad menas? Måste man anmäla sig för att komma in? Eller är det bara att dyka upp?
205 Mi16 såld
---------------------------------
Bättre med rödljus framför än blåljus bakom.
Jag kommer, blir 90mil fram och tillbaka men detta verkar som något man inte får missa!
- Team Müsseldorf Racing -
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
Nissan Fairlady Z33 350z
Nissan 180zx -88
Peugeot 205 GTi -87 - Såld
Volvo 240 GLT - Såld
206 XS - GT Edition - Såld
dutten wrote:Fnatte wrote:För pressen...
Så jag kan bara komma å komma? Inget behöver bokas?
Nope, inget som behöver bokas. Men om du tänkar "komma" där, vet jag inte om dom tillåter
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
e rätt sugen på att åka dit. Kickass, ska du dit? 
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Fnatte wrote:dutten wrote:Fnatte wrote:För pressen...
Så jag kan bara komma å komma? Inget behöver bokas?
Nope, inget som behöver bokas. Men om du tänkar "komma" där, vet jag inte om dom tillåter, troligtvis inte.
Du! passa dig nu
205 Mi16 såld
Bilträffen i "fjollträsk"
Har dom någon hemsida, jag bara måste ner dit men jag vet inte så mycket, jag minns att jag såg nåt om det i bilsport för ett tag sen.
205 gti 8v -89 

-
Stenis
- Super Senior
Re: Bilträffen i "fjollträsk"
Mac wrote:Har dom någon hemsida, jag bara måste ner dit men jag vet inte så mycket, jag minns att jag såg nåt om det i bilsport för ett tag sen.
Ett litet tips är att kolla första inlägget på denna tråd....
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!!
Grumpy Old Fart!!
Grumpy Old Fart!!
Tobbe Tuff wrote:e rätt sugen på att åka dit. Kickass, ska du dit?
klart som f*n att vi ska dit!!
real men don't eat sushi.
407 SW : När storleken har betydelse
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
- Lettisk kommentar inför innebandy-VM i Skellefteå -96
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
- Lettisk kommentar inför innebandy-VM i Skellefteå -96