Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Nicklas wrote:Man kan ju inte jämföra bilar man inte har... vad kör du på för tider med din mutz? Du borde ju prestera ganska skapliga tider om du nu är så kaxig...
Bilarna man inte har... Jag bara visade att det går utmärkt att svänga med en volvo med lite modifikationer.
Har presterat en tid 100-150 5,09 men eftersom som din bil är så satans het är det väll bara att du ger dig ut med din 205 Mi16 och knäcker den tiden!
Åker T4 men är kvar och leker med dom andra barnen i klubben ändå!
Nicklas wrote:Man kan ju inte jämföra bilar man inte har... vad kör du på för tider med din mutz? Du borde ju prestera ganska skapliga tider om du nu är så kaxig...
Bilarna man inte har... Jag bara visade att det går utmärkt att svänga med en volvo med lite modifikationer.
Har presterat en tid 100-150 5,09 men eftersom som din bil är så satans het är det väll bara att du ger dig ut med din 205 Mi16 och knäcker den tiden!
Det var du som sa att din volvo va snabbare än alla peugeoter... Jag har inte påstått att min bil är spec. snabb... Bara försöker få dig att inse att din bil inte är snabb som satan... Finns peugeoter som är snabbare än din...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Nicklas wrote:Det var du som sa att din volvo va snabbare än alla peugeoter... Jag har inte påstått att min bil är spec. snabb... Bara försöker få dig att inse att din bil inte är snabb som satan... Finns peugeoter som är snabbare än din...
Har aldrig hävdat att min T4 är snabbare en ALLA peugeoter men en så länge har inte jag sett någon pegga som spöar min Vovlo 100-150, är rätt säker på att tex Rosefors piskar mig med sin T16. Men en annan sak som va roligt va att Stenis V6 cupe gjorde tider 100-150 på strax över sju med mer krut en vad jag har.
Det som jag annars tycker e roligt är ju att ställa på folks om tror att 205 Mi16 är världens snabbaste bil
Nicklas wrote:Det var du som sa att din volvo va snabbare än alla peugeoter... Jag har inte påstått att min bil är spec. snabb... Bara försöker få dig att inse att din bil inte är snabb som satan... Finns peugeoter som är snabbare än din...
Har aldrig hävdat att min T4 är snabbare en ALLA peugeoter men en så länge har inte jag sett någon pegga som spöar min Vovlo 100-150, är rätt säker på att tex Gullepojken piskar mig med sin T16. Men en annan sak som va roligt va att Stenis V6 cupe gjorde tider 100-150 på strax över sju med mer krut en vad jag har.
Det som jag annars tycker e roligt är ju att ställa på folks om tror att 205 Mi16 är världens snabbaste bil
Håller med dig... om du söker på forumet så kommer du kunna klart tydligt läsa att jag klagar lika mycket som dig på folk som tror att bara de fått ner en mi16-snurra i bilen så lovprisas den bilen som snabbare än allt annat på jorden...
Men faktum står ändå kvar att man kan bygga en bil som gör 0-100 på 7sek för under 10k... Det är jävligt bra...
Men även om din volvo är så snabb 100-150 så har jag ändå åkt ifrån en del x40 och det är det som räknas för min del...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Har aldrig hävdat att min T4 är snabbare en ALLA peugeoter men en så länge har inte jag sett någon pegga som spöar min Vovlo 100-150, är rätt säker på att tex Gullepojken piskar mig med sin T16. Men en annan sak som va roligt va att Stenis V6 cupe gjorde tider 100-150 på strax över sju med mer krut en vad jag har.
Hur mätte du? Var det på lant underlag? Om det var mätt med tidtagarur så går det inte jämföra tider. Hur rätt visar din hastighetsmätare? Sen ska man pricka rätt. Fel omkrets på hjulen så att den mäter fel etc.
Han har ju Turbo. Klart det tuffar på då i de farterna på "låga" varv jämfört med sugismotor. Är väl ingen som är förvånad över det?
När det sen svänger rejält så tror inte jag och säkert inte du heller Mutz att du kan hänga på en 205Mi16. Det är ju två olika sorts prestanda ni jämför.
Fasen vad alla har bra å snabbast bilar här.
Jag blir bara så avundsjuk på alla "fetaste" "sanbbaste" "bästa" bilarna så jag lägger ner mitt projekt å åker buss ist.
Fasen, jag som gillade min bil som den är...
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Stenis wrote:Fasen vad alla har bra å snabbast bilar här. Jag blir bara så avundsjuk på alla "fetaste" "sanbbaste" "bästa" bilarna så jag lägger ner mitt projekt å åker buss ist.
men du... vi tycker om dig ändå...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Stenis wrote:Fasen vad alla har bra å snabbast bilar här. Jag blir bara så avundsjuk på alla "fetaste" "sanbbaste" "bästa" bilarna så jag lägger ner mitt projekt å åker buss ist.
pffffff....har jag hört dig säga till många killar...
men, men, med dig känns det så annorlunda...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
Japp, det kan jag förstå faktiskt....typ, mycket större va?
ehh ja vi kan säga det om det får dig att må lite bättre...
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen
ehh ja vi kan säga det om det får dig att må lite bättre...
fast iofs. för dig är inget "för stort"...