Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Min är visserligen helt org i boxen, du har chip i din, så där har du liiiite fördel gentemot min...
Du har ju 4x4 Och liiite mer hk orginal...och sedan så väger nog din mindre. Så, är det verkligen nördvändigt att köra mor varann för att se vilken som är snabbast
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Njae, nu tror jag inte att din 406a har nån chans mot vår Saab 900 Turbo 16 95a med 185 häst, tyvärr. Inte 0-100, inte i toppfart heller. Om inte annat så kan vi ju chippa till 225 häst.... med risk för att lådan får stryk som vanligt som på saabarna. Men det kanske du redan gissat med med den smileyn som du slängde på. Men min voye kör nog f*n en trehjuling ifrån, eftersom den alltid står på verkstad.
Min är visserligen helt org i boxen, du har chip i din, så där har du liiiite fördel gentemot min...
Du har ju 4x4 Och liiite mer hk orginal...och sedan så väger nog din mindre. Så, är det verkligen nördvändigt att köra mor varann för att se vilken som är snabbast
Jag har svårt att föreställa mig att Lid's 406:a skulle väga mer än en T16...
Sen så spelar inte hästarna sååå mycket roll... 50% sitter i föraren och psyket...
Joakim Enoksson wrote:Trevlig kille i telefon....får se om han fixar chip til mej nu...hoppas hoppas...
4år gammal tråd...Enok
Tjöta. Viktigt ämne ju
Hum, han hade ej chip datan till mitt bosch nummer så om han fixar så blir det ev lite dyrare. Spelar roll.....billiga hästar iaf
Se om du inte kan få nåt som är anpassat till en "bättre" (läs inte gjord för att motorn skall funka bra i 605 och 806 å såna där) kam ? Vissa på205gtidrivers kör ju med JAZ(!!, obs inte JA...) kam i den motorn du har i din med tydligen mycket gott resultat.
Hade ju vart en intressant kombination kanske , JAZ kammar finns ju än så länge å få tag i i sjysst skick.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Joakim Enoksson wrote:Trevlig kille i telefon....får se om han fixar chip til mej nu...hoppas hoppas...
4år gammal tråd...Enok
Tjöta. Viktigt ämne ju
Hum, han hade ej chip datan till mitt bosch nummer så om han fixar så blir det ev lite dyrare. Spelar roll.....billiga hästar iaf
Se om du inte kan få nåt som är anpassat till en "bättre" (läs inte gjord för att motorn skall funka bra i 605 och 806 å såna där) kam ? Vissa på205gtidrivers kör ju med JAZ(!!, obs inte JA...) kam i den motorn du har i din med tydligen mycket gott resultat.
Hade ju vart en intressant kombination kanske , JAZ kammar finns ju än så länge å få tag i i sjysst skick.
tror inte det finns sådan valmöjlighet. Det som den gör är att höjja laddtrycket och fixa soppan o tändning efter det