har också ett gäng bilder men det har varit enorm brist på kraft hittils, sov 23-11 inatt, gick ut o flyttade bilen och sen sov jag till 15, åkte o handlade, sov till 17, satte igång o tvätta o laga mat o snart ska jag sova igen, totaldäckad
klew wrote:har också ett gäng bilder men det har varit enorm brist på kraft hittils, sov 23-11 inatt, gick ut o flyttade bilen och sen sov jag till 15, åkte o handlade, sov till 17, satte igång o tvätta o laga mat o snart ska jag sova igen, totaldäckad
såg att killarna blev sura på dig att du köpte riktig bil igen
-Lappen- wrote:Usch, min omkörning av dig Clarre såg värre ut på film än vad det kändes i verkligheten. Det ser ju ut som om jag prejar ut dig i gruset. Var det så, så måste du ju skälla på mig i depån!
För övrigt var det en riktig kanondag. Tack ärade vänner!
Nja så farligt var det inte. Jag kikade nog lite för mycket på vem det var som kom. Så jag får helt och hållet skylla mig själv.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Stebe wrote:Här kommer mina bilder... Håll till godo
VoLappen mot THR(s sambo):
THR igen:
THR igen :
Vill bara klarlägga att det är min sambo + instruktör inte jag som åker med, dock min/mina hjälm,ar Jag kan inte åka med som instruktör då jag bara blir arg när "hon" inte gör som jag vill.
Hon hade det jobbigt med en punktering sen få köra med slicks utan servo och med en hjälm som ville åka ner över ögonen Men hon tycker det är kul och körde iaf 1,10 tider
Hon körde bra helt klart! Roligt med tjejer som kan smiska lite stöddiga killar. För få sådana på banträffarna hitintills. Tjejer alltså.
Hon fegade väl kanske lite med att varva ur motorn på rakan bara.
Tyckte det röt mer om dig än om henne. Kanske hörde på något varv när hon inte gasade fullt iofs.
(//Lappen Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89
-Lappen- wrote:Hon körde bra helt klart! Roligt med tjejer som kan smiska lite stöddiga killar. För få sådana på banträffarna hitintills. Tjejer alltså. Hon fegade väl kanske lite med att varva ur motorn på rakan bara. Tyckte det röt mer om dig än om henne. Kanske hörde på något varv när hon inte gasade fullt iofs.
Du vet ju hur det är " - varva skiten nu då" och så växlar dom vid 4500rpm vilket är mer än dubbelt så mycket som dom någonsin vågat innan
Var det någon som fångade mig på bild förutom den som finns från sidan och den som finns när jag klipper gräs?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...