Hej !
Lurar på att bygga en egen låda som passar bättre i min 206:a än den rektangulära som tar upp halva begaget som jag har nu.
Funderar på en trekantig som man kan sätta i ett av hörnen mot baksätet. Någon som har sett ritning eller liknande på något sånt ?
Baslådor till Peugeot 206
Baslådor till Peugeot 206
---- Mvh Anders ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
Det finns program som kan räkna ut allt åt dig.. Du ritar hur du vill ha den sedan räknar den ut hur stor den måste bli för just den storleken på basen osv.
Har för mig MDS eller BRL hade det programet på sin hemsida förut...
Har tyvärr inte kvar det men någon här måste ju ha det.. Riktigt bra iallafall, efter du e nöjd med storleken på baslådan och designen så kan du skriva ut en ritning på lådan så kan du bara gå ner till garaget och börja bygga...
Har för mig MDS eller BRL hade det programet på sin hemsida förut...
Har tyvärr inte kvar det men någon här måste ju ha det.. Riktigt bra iallafall, efter du e nöjd med storleken på baslådan och designen så kan du skriva ut en ritning på lådan så kan du bara gå ner till garaget och börja bygga...
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7
My Mama said I was special!
WoberT wrote:sök på baslåda eller stealth så får du upp en topic som jag startade för länge sen.. där ser du en rätt fiffig låda som ett företag i england säljer..
Är det den som sitter på längsmed höger sidan ? Hursom helst, jag vill helst bygga den själv för att hålla nere kostnaderna, men tack ändå...
Edit: Hittade ett program på www.mds.se tänkte testa det när jag kommer hem. Tack för tipset !
---- Mvh Anders ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
tjackade en ' infinity basslink ' och stoppade i min kärra, jovisst, inte hemmabyggd... men vilket ljud! 
------------------ www.sandbender.dk ------------------
Peugeot 206 Gti -01
Triumph Spitfire MKIV -73
Engelska bilar.... När känslan vinner över förnuftet
Peugeot 206 Gti -01
Triumph Spitfire MKIV -73
Engelska bilar.... När känslan vinner över förnuftet
ers wrote:WoberT wrote:sök på baslåda eller stealth så får du upp en topic som jag startade för länge sen.. där ser du en rätt fiffig låda som ett företag i england säljer..
Är det den som sitter på längsmed höger sidan ? Hursom helst, jag vill helst bygga den själv för att hålla nere kostnaderna, men tack ändå...
Edit: Hittade ett program på www.mds.se tänkte testa det när jag kommer hem. Tack för tipset !
jepp det är den.. men det går o bygga en sån själv oxå ..
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
köp en bas/låda från www.nardik.se , dom hjälper dig med allt och lite till. Superbra personal. Dom räknar ut lådan efter dina önskemål gratis om du köper basen av dom.
Dom säljer bara riktigt bra prylar också
Dom säljer bara riktigt bra prylar också
*206cc 1,6 -03*