TRENGER HJELP. ta dere tid til och lesa om dere forstår nors

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
Prebendju

TRENGER HJELP. ta dere tid til och lesa om dere forstår nors

Post by Prebendju »

ja var og så på en 405 mi16 89mod i dag (rød). ble en stoor bomtur. det som var var at bremsene hang på noe forbasket. (håndbrekket var det nok).. håndbrekket var ikke i orden det var løst, kan hende det trenkte og strammes. Servoen var det også noe galt med. den vet jeg ikke hva det kan ha hvært problem med. han mente det bare var og stramme reima? kan tru jeg må bytte servoen antageligvis. så var det ny olje i motorrommet. oppå blokka ved toppen. akkurat som om toppakningen var destroyd. så var det varmeapparate som bare blåste varmluft og lukta litt frostveske i følge pappa. takluka ville ikke gå helt opp. når du starta den sto den og jaga på 2500 omdreininger. han mente det var noe feil med luft mengde måleren. så var det temperaturen som kom op i 90grC. det skal karnskje være sånn? er karnskje bare og bytte temp måler? viftene starta ikke, ikke som jeg kunne høre.. SÅ om noen vet priser på deler jeg trenger og hvordan man kan fikse----
-termostat
-luftmengemåler
-hvordan fikse varmeapperate
-takluka
-brekke
-servo
Trenger masse svar fra dere gutter var en grei bil med bare 186tusen bak seg.. men med mye feil. :cry:
syns dere 20 lapper er for mye for den? han ville ikke gå ned i pris.. skulle egentlig ha 25 for den.. men han kune fikse bremsene bak som hang på også skulle han ta eu-ok på den. HJELP HJELP.. vil vite sånn ca hva det vil komme til og koste og reparer alt dette.. og om servoen olja i motorrommet er noen store operasjoner..
bilens registerreim har også godt til h#¤%#% for noen år tilbake men det er reparet på pug verksted. girkasse har hvert bytte og. ny olje var det på den også effanleg og chip og poverfilter. er det noe som jeg bør kjøpe? denne bilen..

jeg er klar over at det vil koste meget og få den strøken noe jeg kan være villig til, men skulle nok likt og vist priser..

mvh Preben fra norge..
hmm mopeden skar seg, jævla två taktare....
skulle hvert svensk
biliigi biler og bøter =P
Ronjo

Post by Ronjo »

Jag vet vad en beg bil kostari Norge men, KÖP DEN INTE!!!!!!!
För mig låter det som en riktig skrothög. Fundera inte ens på den.
Post Reply