tack för mej!
Sportluftfilter till en 206 ?
Sportluftfilter till en 206 ?
Jag har en fråga, jag har en 206 XS 1.6 l. Jag undrar om det blir någon skillnad på ljudet, är de lönt med sportluftfilter ? Är det svårt att montera att luftfilter på en 206:a, Är inte så jätte duktig på o meka
tack för mej!
tack för mej!
Jag hade ett sportfilter på min XS... Lät en himla massa gött!
Men eftersom jag satte den direkt på lmm, så erfodrades det en hel del avskärmnin mot värme, eftersom lmm satt mot torpedväggen.. typ..
men gött lät den!
Men eftersom jag satte den direkt på lmm, så erfodrades det en hel del avskärmnin mot värme, eftersom lmm satt mot torpedväggen.. typ..
men gött lät den!
Haft:
1st 206 XS
2st 206 Gti
SÄLJER numer en grön 205, med bruna kanter..
Kör med 107an..
1st 206 XS
2st 206 Gti
Kör med 107an..
plåt för att skydda luftfiltret?
Tja, jag fick med en värmefilt till mitt filterkit.. Fick meckla den med stripes.. Men man får med instruktioner om man köper ett KN kit.. nån som vet om plåt finns att köpa, alternativt nån som byggt? Tyvärr inte jag..
ot. nån som vet en bra server att ha bilder på? så man kan lägga upp bilder här på forumet.. !!?
Tja, jag fick med en värmefilt till mitt filterkit.. Fick meckla den med stripes.. Men man får med instruktioner om man köper ett KN kit.. nån som vet om plåt finns att köpa, alternativt nån som byggt? Tyvärr inte jag..
ot. nån som vet en bra server att ha bilder på? så man kan lägga upp bilder här på forumet.. !!?
Haft:
1st 206 XS
2st 206 Gti
Kör med 107an..
1st 206 XS
2st 206 Gti
Kör med 107an..
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

Här har du en länk till en tråd som mvisar hur jag monterade mitt..
http://www.peugeot-sport-club.com/forum/viewtopic.php?t=33465
Jag köpte en komplett sats från Green cotton.
kanon enkelt att installera.
Fick tag i det från AD-center.
Forza heter de som har agenturen på green cotton. och dom har inga problem med att skicka hem grejer til dig.[/url]
http://www.peugeot-sport-club.com/forum/viewtopic.php?t=33465
Jag köpte en komplett sats från Green cotton.
kanon enkelt att installera.
Fick tag i det från AD-center.
Forza heter de som har agenturen på green cotton. och dom har inga problem med att skicka hem grejer til dig.[/url]
Medlem 1262
Snelleman kör en Mercedes-Benz C280 -96
Snelleman kör en Mercedes-Benz C280 -96