Beställde saker från www.motorandning.com för ett par veckor sedan. Har ej fått några saker levererade Tänkte bara förvarna er andra från att beställa från denna affär. Dom svarar ej på mail eller telefon...
zollet wrote:Beställde saker från www.motorandning.com för ett par veckor sedan. Har ej fått några saker levererade Tänkte bara förvarna er andra från att beställa från denna affär. Dom svarar ej på mail eller telefon...
Kanske är semesterstängt ?
Själv beställde jag ett "open air kit" från SAM för typ 3½/4 veckor sen har inte hört ngt från dom heller, har iofs inte ringt och hört mig för än (har inte ngn panik att få grejjerna just nu iallafall)
för ett par veckor sedan beställde jag lite kompleterande saker till bilen. Sambon beställde saker till mig till min födelsedag (den 25:e april) och de har inte kommit ännu heller...
zollet wrote:för ett par veckor sedan beställde jag lite kompleterande saker till bilen. Sambon beställde saker till mig till min födelsedag (den 25:e april) och de har inte kommit ännu heller...
Mina H&R fick jag vänta nästan 4 månader på....
Så väntetid får man räkna med. Dock är det kasst att dom inte kan ge besked så man är underättad om vad som händer.
Så länge man tar postförskott eller på faktura så förlorar man inget mer än tålamodet iaf.
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
Mina framlysen beställde jag den 25/6 hade dom den 2/7 från tyskland + att jag fick mail om när dom sändes och länk till paketet (UPS)
service! nu väntar jag bara på baklysena
zollet wrote:för ett par veckor sedan beställde jag lite kompleterande saker till bilen. Sambon beställde saker till mig till min födelsedag (den 25:e april) och de har inte kommit ännu heller...
zollet wrote:Beställde saker från www.motorandning.com för ett par veckor sedan. Har ej fått några saker levererade Tänkte bara förvarna er andra från att beställa från denna affär. Dom svarar ej på mail eller telefon...
Det är sådana gånger man vill ha lite kundservice, kanske få ett mail eller telefon samtal, så man ialflall vet att nått hännder
Så tänk på oss som driver butikerna, inte så kul att betala grejerna i förskott och sen när dom kommer så hämtar inte kunden ut för det gått lång tid.
Naturligtvis så är det skit med långa leveranstider.. men vad ska man göra.
För mig är det oftast helt ok, men då ska man f*n svara på mail man får med frågor om varför grejerna inte dykt upp..vilket butiken det handlar om här inte verkar göra
udo wrote:Eftersom jag själv driver en liten stylingbutik så kan jag upplysa om att nästan alla har enorma leveransproblem just nu.
Så tänk på oss som driver butikerna, inte så kul att betala grejerna i förskott och sen när dom kommer så hämtar inte kunden ut för det gått lång tid.
Naturligtvis så är det skit med långa leveranstider.. men vad ska man göra.
För mig är det oftast helt ok, men då ska man f*n svara på mail man får med frågor om varför grejerna inte dykt upp..vilket butiken det handlar om här inte verkar göra
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...