Diverse grejer till peugeot, 405 & mi16

Säljes, uthyres, bortskänkes...
Post Reply
olesen
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Diverse grejer till peugeot, 405 & mi16

Post by olesen »

Ska sälja bort en del grejer från en reservdels bil som jag köpte. Jag har själv aldrig kört bilen men tror inte att det ska vara nå fel på grejerna.

Image

4 st fina 17" fälgar med 2 st nästintill nya och 2 st jävligt fina däck, 215/45 R17 87V tror märket heter federal Kan kolla upp mönster djup och ET vid intresse, vet att det sitter spacers på några av hjulen men vet inte vilka
Sitter just nu på en 405 mi16 och har bultcirkel 4/108

Image
Image

En styling front till peugeot 405 i glasfiber, Finns lite skrapmärken osv men inge sprickor eller så, går att använda som den är men ny lack är ju aldrig fel :D Som ni ser verkar kjolen vara nitad i sidorna och vet inte om dom stämmer överens med original infästningar

Image
Image

En styck OMP tryckplatta oanvänd dock lite rostig då den har legat ett tag, tror tox har skrivit lite om den i nån tråd här på forumet
Tror det är en http://dalhems.se/Product.aspx?guid=1ffa0cf4-6d8a-41bf-8336-dda2ff1bf1b9

Image
Image

Priserna är inte fasta allting är diskuterbart men som ett riktmärke:

Fälgarna - 3500kr
Kjolen - uhm vad ska man ta för den? 500kr?
Tryckplattan - SÅLD

Grejerna finns just utanför luleå men eventuellt så kan frakt ner efter E4 över till E6 ner till göteborg ordnas till bra pris.
Skickar också om ni hellre vill det med då betalar du frakten och pengarna ska finnas på mitt konto/hand innan jag skickar nå

Enda intressanta bytet vad jag kan komma på just nu är breda plåtfälgar med bultcirkel 4x108

/Emil O7O-2765889
Last edited by olesen on Tue Aug 02, 2011 20:54, edited 2 times in total.
Peggutt 405 mi16 -90

/Olesen
olesen
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by olesen »

Peggutt 405 mi16 -90

/Olesen
olesen
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by olesen »

Nya riktpriser :D
Peggutt 405 mi16 -90

/Olesen
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

Är intresserad av tryckplattan, dåligt med cash just nu bara. Det finns inget du kan behöva att byta med? Har rätt mycket prylar liggande.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
olesen
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by olesen »

HellMek wrote:Är intresserad av tryckplattan, dåligt med cash just nu bara. Det finns inget du kan behöva att byta med? Har rätt mycket prylar liggande.

Enda jag kan komma på nu skulle väl vara om du har nån grepp vänlig ratt typ mocka eller liknande som passar 405an. Annars kan jag hålla plattan åt dej om du vill ha den när du får in lite cash :D har inge bråttom att bli iväg med grejerna så :D men hojta till isf för kommer lägga upp en annons på blocket lite senare
Peggutt 405 mi16 -90

/Olesen
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

olesen wrote:
HellMek wrote:Är intresserad av tryckplattan, dåligt med cash just nu bara. Det finns inget du kan behöva att byta med? Har rätt mycket prylar liggande.

Enda jag kan komma på nu skulle väl vara om du har nån grepp vänlig ratt typ mocka eller liknande som passar 405an. Annars kan jag hålla plattan åt dej om du vill ha den när du får in lite cash :D har inge bråttom att bli iväg med grejerna så :D men hojta till isf för kommer lägga upp en annons på blocket lite senare

Ja vill du hålla plattan skuile jag bli superglad :)
Har ingen moccaratt men ett par skinn. Tycker personligen att originalskinnratten i 405 är svår att ersätta med nåt skönare ;)

Har förresten skrotat en komplett fas2, men alla lösa karossbitar måste jag ha själv då min bil är för jäkla skrynklig :(
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
olesen
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by olesen »

HellMek wrote:
olesen wrote:

Ja vill du hålla plattan skuile jag bli superglad :)
Har ingen moccaratt men ett par skinn. Tycker personligen att originalskinnratten i 405 är svår att ersätta med nåt skönare ;)

Har förresten skrotat en komplett fas2, men alla lösa karossbitar måste jag ha själv då min bil är för jäkla skrynklig :(

Men då håller jag den åt dej :D kan ta resten på pm
Peggutt 405 mi16 -90

/Olesen
Post Reply