Hej
har någon en fundering varför det droppar vatten under bilen kommer från skyddsplåten ovanför katalysatorn?
har inte märkt att den tar kylar vatten
min fundering är om det kan va ac kondensvatten någon som vet var det röret mynnar ut
hoppas på svar
Vatten under bilen 307 sw -06
Re: Vatten under bilen 307 sw -06
AC röret kommer ut där vad jag förstått!
Peugeot 406 2.0 ST -03
Peugeot 605Srti -97
Peugeot 605Srti -97
okey
känns som det kan vara lite igensatt då för det droppar i flera timmar efter man stängt av bilen.
kan det var därför det immar igen framrutan när man startar den sen försvinner imman efter en halv minut.
några tips på att fixa detta?
känns som det kan vara lite igensatt då för det droppar i flera timmar efter man stängt av bilen.
kan det var därför det immar igen framrutan när man startar den sen försvinner imman efter en halv minut.
några tips på att fixa detta?
har nu varit ut igen och det droppa sakta än
jag tog bort kåpan nere vid fötterna på passagerar sidan och såg någon form av dränering det stog ju inget vatten där men det var blött,
jag tog kompressorn och blåste båda vägar det kom lite vatten under så får hoppas det hjälpte.
någon som har lite andra tips är välkomna att skriva
jag tog bort kåpan nere vid fötterna på passagerar sidan och såg någon form av dränering det stog ju inget vatten där men det var blött,
jag tog kompressorn och blåste båda vägar det kom lite vatten under så får hoppas det hjälpte.
någon som har lite andra tips är välkomna att skriva
Vet faktiskt inte riktigt hur det SKA vara i normalfall men tycker inte att det låter onormalt att det droppar, jag bryr mig då inte att det droppar under min bil.
Peugeot 406 2.0 ST -03
Peugeot 605Srti -97
Peugeot 605Srti -97
Det kan nog droppa ett bra tag, så länge det droppar ska man vara nöjd, värre när det inte gör det. Då är det tätt och det kan bli blött om fötterna.