Har en Olivgrön 855R -96 Automat till salu.
Tyvärr misstänker jag starkt att topppackningen har gått. Vatten försvinner ca 0,5l/månaden. Sedan så bytte jag olja här i vecka och då såg jag att det var vatten i oljan. Oljan var inte helt grådassig utan det var bara lite "klumpar" i oljan. Bilen går för övrigt precis som den ska och är bes och skattad.
Bilen är väldigt välvårdad fär att ha gått ca 34K mil och i fint skick. Helt orginal och oskruvad förutom att högtalarna är bytta till bättre diton. Enda övriga deffekterna på bilen är att huven har några små bulor sen förra vintern då det ramlade is på den, en söm som har släppt på förarstolen och bakre torkaren inte fungerar. I övrigt fungerar nog allt som det ska. Bilen är som sagt i fint skick, välvårdad och har sedvanlig utstustning som ACC, farthållare, färddator, glastaklucka, svart skinn/alcantra mm.
Bilen säljes för jag har inte tid att åtgärda detta och säljes som den står på vinterdäck för 10 000:- eller högstbjudande EJ PRUT!!! Kan skicka med sommardäcken för +3000:-. Får jag inte detta behåller jag bilen. Kan ev tänka mig ett byte med en mindre fyrdörrarsbil i bra skick. Bilen finns strax utanför Köping i Västmanland och är fullt körbar om man vågar chansa på oljan.
Bilder kommer...
Tommy 073-080 18 40