Byta bakljus på 206:an.
Byta bakljus på 206:an.
Jag skall byta mina bakljus idag. Jag misstänker att det inte är alltför svårt, men om ngn har en guide vore det tacksamt.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
det är bland det simplaste du kan göra på bilen.. står antagligen i manualen hur du gör eftersom man måste kunna byta lampor själv
men du får ta bort mattan som sitter för o sen sitter det en plastmutter som du skruvar bort o så drar du bara ut hela lysena.. =)
men du får ta bort mattan som sitter för o sen sitter det en plastmutter som du skruvar bort o så drar du bara ut hela lysena.. =)
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
-
Guest
Åååhh, varför ställde jag frågan.
Lossade på 1 skruv så var det klart. Busenkelt!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
206RC wrote:>>Pellew
Vad är det för bakljus du har skaffat ?
kolla här...
http://www.peugeot-sport-club.com/phpBB ... hp?t=13198
/andreas.
<---- silvrig 206 gti -03. SÅLD
saknar den faktiskt lite...
saknar den faktiskt lite...
Marcie wrote:jag o fnatte skiftade lyktorna mellan bilarna på 1min o 2sek på barakaby träffen. *mao, rekordet...*
Fast jag vet itne om det där kan räknas, din Peugeot är ju en tidsmaskin...
Marcie wrote:Einstein = Gay
Ta inte illa upp men han var det.. Jag åkte i min peugeot som egentligen är en tidsmaskin óch hälsa på vilket jag inte skulle ha gjort för när jag sa
- Tjaa på re
Så svarade herr Einstein med att greppa tag i mina bollar och sa
-uuuuuuhhhh
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW