Jag har letat en del efter styling till en 407:a SW, men kan inte hitta nått. Modellen är så pass ny så det verkar inte finnas nått, eller vet någon var man kan hitta det? Eller kommer det kanske inte komma något till den modellen? Det är ju lite av en familjebil så...
Det jag först och främst är ute efter är en snygg (liten) vinge och så skulle jag vilja ha vita bakljus och vita dimbakljus. Någon annan som annars har nån idé på vad man kan göra...har aldrig hållt på med sånt här innan.
Tacksam för all hjälp jag kan få...
Kan man styla en 407:a?
Kan man styla en 407:a?
Svart 407 SW 2,2 Sportpaket II
Här hittar du lite. Dock till sedanen. http://www.french-power.com/html/musketier_407.html
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Jag tror att bilen forfarande är för ny för att styling ska ha hunnit komma ut.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
srn wrote:det är väl bara att bygga själv.. annars kan man inte kalla det styling!
om man köper prylarna så ser man ju andra som har dom då försvinner ju poängen.
Jahaja, o va gör vi andra då som handlar sakerna delvis...??
Audi A4 1.8T - Black Pearl
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
Syns Man Inte, Finns Man Inte
Den som ingen turbo har, Han får åka utan bar
Sponsorer: Bildator.Se - TuningChip - Ultimate Styling - Emory Productions
Bilder På Bilen
srn wrote:det är väl bara att bygga själv.. annars kan man inte kalla det styling!
Tja, men om man inte vet hur man bygger så kan man ju lika bra köpa. Men om du vill får du gärna bygga till mig, bara det är billigt
Kristian wrote:PelleW wrote:Jag tror att bilen forfarande är för ny för att styling ska ha hunnit komma ut.
Frågan är om det kommer så mycket. Det finns ju inte så jättebrett sortiment till 406an.
Mmm...det kan jag iofs förstå. Det är ju inte en sån bil man köper om man vill styla.