volvo suger wrote:Det tar imot att säga det här,men det ser skitbra ut
Rätt ord från rätt person
Edit: Dörrhandtagen lackade gjorde ju en jävla skillnad dessutom!
Men, har inte S40n några sidolister av plast? f*n, då måste man ju verkligen se sig för vart man parkerar...
volvo suger wrote:Det tar imot att säga det här,men det ser skitbra ut
Rätt ord från rätt person
Edit: Dörrhandtagen lackade gjorde ju en jävla skillnad dessutom! Men, har inte S40n några sidolister av plast? f*n, då måste man ju verkligen se sig för vart man parkerar...
Jodå dom har allt sido lister men dom tog föregånde ägare bort, dom sitter bara limmade på sidan.
Åker T4 men är kvar och leker med dom andra barnen i klubben ändå!
Min bror köpte sig en V40 T4 i helgen, det första han gjorde var att köpa vita sidomarkeringar...
Ska bli kul att testa den mot min 9-3a... Har du testat mot nån aero?
Har prövat emot en 9-3 2,0t 200hk varianten som gjordes i ganska få antal, den spöar jag ganska lätt .
Är din bil original "i motorn"?
Både jag och min bror är mänligen överrens om att min bil verkar vara ganska så mkt kvickare än hans. Har dock som sagt inte hunnit testa det än... Vad körde du mot saaben? 0-100? 0-mera? fullgas på tvåan, trean?
Vill inte göra detta till en ny vs-tråd men är faktiskt lite nyfiken
Kan ta fortsättningen via PM om Mutz vill hålla tråden "ren"...
#1683 Stefan Bengtsson
106 Rallye-97 Krockad och inlöst, 106 Rallye-97 Såld och bränd
106 Rallye-97 Bruksbilen, 106 Rallye-97 Banbilen?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower-07 Familjekombin
Pontus81 wrote:Så jäkla läckert! Va ere för slags front då? Nyfiken på hur du knåpat ihop d Och så har du några av världens (i mina ögon) vackraste fälgar
Fronten är en S/V40 fas 1 front överdel som jag plastat ihop med en S/V40 fas2 underdel. Så det är det som är gjort. Så då blir fronten lägre, fetare fast ändå ganska orginal.
Åker T4 men är kvar och leker med dom andra barnen i klubben ändå!