Jag fick mina corner splitters idag och fick en idé som jag tänkte testa.
Alla lackar sina i bilens färg men jag testade med svart.
Vad tror ni om det?
Jo jag har bestämt mig att dom ska bli lackade i bilens färg.
Men det var bara det att lackeraren hade inte tid innan efter midsommar så jag ville bara se hur det blev med svart.
Mvh
Fredrik^ wrote:Jo jag har bestämt mig att dom ska bli lackade i bilens färg. Men det var bara det att lackeraren hade inte tid innan efter midsommar så jag ville bara se hur det blev med svart. Mvh
Lacka själv!
206
Peter L
Medlem #1128 Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?
Fredrik^ wrote:Jo jag har bestämt mig att dom ska bli lackade i bilens färg. Men det var bara det att lackeraren hade inte tid innan efter midsommar så jag ville bara se hur det blev med svart. Mvh
Lacka själv!
Jo klart jag kan göra det.
Finns det färg att köpa på peugeot på sprayburk?
Lacka själv!
Jo klart jag kan göra det. Finns det färg att köpa på peugeot på sprayburk?
Ja! kostar 125 :- för en burk som räcker PRECIS till ett par splitters!
+ att man får med klarlack också
206
Peter L
Lacka själv!
Ja! kostar 125 :- för en burk som räcker PRECIS till ett par splitters! + att man får med klarlack också
Okej.. den informationen fick inte jag när jag var och kollade idag.
Men jag kollade ju hos den "bästa" peugeot handlarn som finns Det finns en lack firma här som blandar och och så får man färgen på sprayburk, kostar 170kr för 400ml
Peppe: Hur mycket var det i burken du köpte på Peugeot?`
Lacka själv!
Ja! kostar 125 :- för en burk som räcker PRECIS till ett par splitters! + att man får med klarlack också
Okej.. den informationen fick inte jag när jag var och kollade idag. Men jag kollade ju hos den "bästa" peugeot handlarn som finns Det finns en lack firma här som blandar och och så får man färgen på sprayburk, kostar 170kr för 400ml Peppe: Hur mycket var det i burken du köpte på Peugeot?`
Peugeots sprayburkar innehåller nog bara 200ml. Men den är av bra kvalitet och täcker bra det gör den man köper på färgfirma också. Hugget som stucket...klarlacken följer med Peugeots färg.
Lacka själv!
Okej.. den informationen fick inte jag när jag var och kollade idag. Men jag kollade ju hos den "bästa" peugeot handlarn som finns Det finns en lack firma här som blandar och och så får man färgen på sprayburk, kostar 170kr för 400ml Peppe: Hur mycket var det i burken du köpte på Peugeot?`
Peugeots sprayburkar innehåller nog bara 200ml. Men den är av bra kvalitet och täcker bra det gör den man köper på färgfirma också. Hugget som stucket...klarlacken följer med Peugeots färg.
Precis! Klarlack är bra, och som sagt så räcket det exakt till dina splitters!
Kör hårt!, snyggt med svart men fetare i bilens färg!
206
Peter L