Tänkt ba va behöver jag gö för nå för att den bli ännu roligare å kö
//mvh jolle

BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
Tänkt ba va behöver jag gö för nå för att den bli ännu roligare å kö![]()
//mvh jolle

Trolle wrote:vadå bannad?
BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
//mvh jolle
Panzer wrote:BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
//mvh jolle
Köpte du den gråa i Piteå?
BlackRiver wrote:Panzer wrote:BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
//mvh jolle
Jo de blev å köpa den .. vadå har du vart å kollat på den ??
Jesper Cronelid wrote:BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
//mvh jolle
Du behöver snacka med Rosefors / Soderbaum...
Men eftersom Soderbaum är den ända som inte är bannad, så kan du PMa honom...
Grattis till köpet dock
Lite bilder?
Panzer wrote:BlackRiver wrote:Panzer wrote:BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
//mvh jolle
Jo de blev å köpa den .. vadå har du vart å kollat på den ??
Nix, men tror du inte annonserna figurerar här på forumet när en T16 ligger ute?
Vad fick du ge för den? Grattis till köpet förresten, en original och
renoverad T16 är guld.
BlackRiver wrote:Jesper Cronelid wrote:BlackRiver wrote:Hej jag har nyss köpt mig en 405t16-94 som jag nu skulle vilja skrämma upp lite![]()
//mvh jolle
Du behöver snacka med Rosefors / Soderbaum...
Men eftersom Soderbaum är den ända som inte är bannad, så kan du PMa honom...
Grattis till köpet dock
Lite bilder?
jo ska försöka få upp lite bilder .. jag har ju gått å blivit medlem i klubben å ,men jag har inte fått nått bekräftat
Stenis wrote:warp här på forumet är "ganska" duktig åxå....![]()
![]()
BlackRiver wrote:men är de ingen som har nått tips på va jag ska göra , ..
Rash wrote:BlackRiver wrote:men är de ingen som har nått tips på va jag ska göra , ..
Rash wrote:BlackRiver wrote:men är de ingen som har nått tips på va jag ska göra , ..
De har väl inte läst den här tråden än....ivrig?
warp wrote:Rash wrote:BlackRiver wrote:men är de ingen som har nått tips på va jag ska göra , ..
jodå.. här läses.
men eftersom rashid, stenis o i synnerhet pär tycker att rosefors bidrag e så onödiga så man lika gärna kan banna honom lite som man vill, så kan ni själva svara på frågorna
Rash wrote:warp wrote:Rash wrote:BlackRiver wrote:men är de ingen som har nått tips på va jag ska göra , ..
jodå.. här läses.
men eftersom rashid, stenis o i synnerhet pär tycker att rosefors bidrag e så onödiga så man lika gärna kan banna honom lite som man vill, så kan ni själva svara på frågorna
Åh vad väl jag känner dig väl...visste att det skulle komma ett sånt här svar...Och så skickar du ett pm till honom med svar...
![]()
![]()
Men inte för att detta ska bli ännu en "Rosefors-tråd" så måste du ju erkänna att en som är bannad inte gärna bör registrera sig om och om igen och skriva på nytt? Nu har vi låtat dig skriva, eftersom dina inlägg vart förvånadvärts mogna på sista tidenÄven om du gjort fel förr i våra ögon så vill vi ju självklart ge dig ännu en chans..
Och ok, du är gud på T16, var det det du ville höra?Banningen försvinner med tiden, bara du inte löjlar dig med du vet vad
Och gärna visar att du kanske hade lite lite lite lite yttepyttelite fel
![]()
Det vågar jag lova utan att ha pratat med resten av styrelsen..