Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
LexCom wrote:Han skrev ju iofs att han bil var original (140 hk) förutom avgassystemet som var bytt
Jag sa oxå att jag hade en Mi-16 med sportavgassystem när jag åkte omkring i mina T16...
Många baban vart ju rätt så chockade... Kom i sina bmw M3 wannabe chippade 325 bilarna... rätt roligt att driva med folk faktiskt...
Det är alltid roligare att vara anonym....
Första gången som jag körde på ett race ställde jag upp mot en S4:a på 300hk... Hela publiken bröt ut i skratt... Men sen så när de såg att förlusten inte var mer än ca 1 billängd så vart folk helt plötligt förvånade.....
LexCom wrote:Han skrev ju iofs att han bil var original (140 hk) förutom avgassystemet som var bytt
Jag sa oxå att jag hade en Mi-16 med sportavgassystem när jag åkte omkring i mina T16...
Många baban vart ju rätt så chockade... Kom i sina bmw M3 wannabe chippade 325 bilarna... rätt roligt att driva med folk faktiskt...
Det är alltid roligare att vara anonym....
Första gången som jag körde på ett race ställde jag upp mot en S4:a på 300hk... Hela publiken bröt ut i skratt... Men sen så när de såg att förlusten inte var mer än ca 1 billängd så vart folk helt plötligt förvånade.....
Men hela vitsen med hans tråd var ju att han var lite förvånad över att han drog en RC med sin Original 318is e36. Men man vet ju aldrig, han kanske bara ville provocera
Jag la ut länken till filmen i går kväll där och nu så är hela tråden borta... konstigt...de kanske vart sura när både en 325 och en 328 får smaka på gti power...hehe
Kör Honda Integra Type-R
Tidigare bilar:
Pegga 206 GTi
Pegga 205 GTi*Vinterbilen*
Golf VR6
Audi 80
Pegga 205 GTi *Första bil*
Tror det beror på att det blev lite för mycket påhopp på trådskaparen "bmw_zoran". Autopower crew är ganska hårda när det gäller påhopp, sådana trådar tas bort så fort det upptäcks. Det var ju inte ett allt för moget språk som vissa använde i tråden
Barre:
Du kan ju alltid skapa en ny tråd och lägga ut filmen på
Körde mot en BMW på Säve när jag var där i helgen, tror det var en 328:a jag tog han i starten, men han var i fatt mej efter ca:250m, men med ett par bra sulor och lite jädrar anamma så kan jag nog ta han på 402 oxå
Kör Honda Integra Type-R
Tidigare bilar:
Pegga 206 GTi
Pegga 205 GTi*Vinterbilen*
Golf VR6
Audi 80
Pegga 205 GTi *Första bil*
Jag kan ju bara utgå från egna erfaranheter, och den är att min peugot 206 Gti drar min BMW 525 0-100 men efter 110-120-130 så har peggan knappt ngn chans.
Nu utgår jag bara från egna erfarenheter så klanka inte för mycket....
Kan det inte vara så att RC-föraren skojade lite med Zoran? Själv har jag tagit det lugnt i början mot adrenalinstinna 18-åringar, för att sedan plötsligt droppa hammaren och sticka iväg fortare än dom hinner blinka. Mycket roligare så än att bara dra fullt direkt.
Har faktiskt gjort så mot flera 318 när jag tänker efter.