Eller har ni nåt annat att rek? Billigare? Maxpris e nog 2500 tror jag, typ. Gärna nån flashig display. Jvc har även de några vettiga modeller. Mp3 funktionen ska vara snabb o stabil.
Hit me
edit, fasen länkarna funkar inte till brl, men ni kanske orkar ltea fram dem unde rcd radio
Beslutet blev enklare när jag hittade JVC:en KD-G611 för endast 1790 kr (mot 2300 kr i de flesta andra affärer), så jag slog till på den. Fast jag tog den som är svart (KD-G612) eftersom jag har silverfärgad mittkonsoll.
Funktionsmässigt verkar de oerhört lika, men jag håller med om att LG:n är snyggare. Fast inte 500 kr snyggare
det kan jag svara på =) jag köpte min igår och jag tycker den e väldigt fräck och fungerar utmärkt! ljudkvaliteten e mycket bra! finns många inställningar osv!
det kan jag svara på =) jag köpte min igår och jag tycker den e väldigt fräck och fungerar utmärkt! ljudkvaliteten e mycket bra! finns många inställningar osv!
LG:n eller Pioneern?
f*n Peter gå in å lyssna på LG:n
Prova nåt nytt.. Den kan ju va skitbra
ta å köp en begagnad alpine 9835 eller 9833, sen har du ditt på det torra nåra år....utseendet är inte det senaste, men du kan knappt få bättre ljud ur någon annan spelare under 10k..
den bästa stereon ja vet med färg är pioneers 9600 som e riktigt cool! men ljudmässigt slår inga alpine vad ja vet...
Svart 205 Mi16 -88 R.I.P skrotad
Röd 205 Mi16 -88 R.I.P ÄLGAJÄVUL!!!!
Cosmosvart 205 Mi16 -89Zender *SÅLD!*
Vit Ford sierra CLX -89 "sladda edition" *SÅLD*
Grön Toyota MR2 GTi -91 Glidarbilen *SÅLD*
Gråmetallic volvo 740 16v -89 "Traktorn"
Vit Toyota MR2 GTS Turbo -95 "Fartsyndaren"
Hmmm, f*n gubbar om ni ska ett hyffsat ljud så är nog det nog så att enklaste och enda sättet är att köpa en modell med tidskompensering, jag säger bara har man haft det en gång så låter allt annat mer eller mindre dåligt utan tidskomp oavsett märke.
Så mitt råd är att hellre köpa en beggad med tidskompensering som har något år på nacken än en ny budget huvudenhet.
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg
Tox wrote:Hmmm, f*n gubbar om ni ska ett hyffsat ljud så är nog det nog så att enklaste och enda sättet är att köpa en modell med tidskompensering, jag säger bara har man haft det en gång så låter allt annat mer eller mindre dåligt utan tidskomp oavsett märke. Så mitt råd är att hellre köpa en beggad med tidskompensering som har något år på nacken än en ny budget huvudenhet.
ja köpte nesseman's gamla mp3 spelare... och det är av märket jvc... är hur nöjd som helst, det värsta va att ja söp bort fjärren det första ja gjorde kostar ju f*n 300-400kr ju att köpa en annan fjärr till den .. den har några år på nacken men det borde ju inte ha blivit sämre med åren väl?
så ja röstar jvc...
Kör Volvo 740, Folkvagnsbuss... och har en 740turbo som ett projekt, men peugeot är trevliga pigga bilar så... --- [ WEST-SIDE.se ]
Allså e det lönt med tidskomp för mej som ska ha ett framsystem o en 12 i bagaget, elle rdet e det som e poängen?
Hittade annars en billig dvd...ser vissa likheter med en mkt dyrare modell som hetr nått helt annat. Vad tycks?
http://www.importservice.nu/Shop/Applic ... php?Id=204
Skillnaden e som jag ser det 2 knappar och 2500:-
Man kan ju skaffa en dvd oxå! Igen. Hmm, f*n vet.
Peter Igelhammar wrote:Allså e det lönt med tidskomp för mej som ska ha ett framsystem o en 12 i bagaget, elle rdet e det som e poängen? Hittade annars en billig dvd...ser vissa likheter med en mkt dyrare modell som hetr nått helt annat. Vad tycks? http://www.importservice.nu/Shop/Applic ... php?Id=204
Skillnaden e som jag ser det 2 knappar och 2500:- Man kan ju skaffa en dvd oxå! Igen. Hmm, f*n vet.
det va f*n me rätt så lika det du... säkert jvc som har gjort den fast satt på ett noname namn på den bara.. eller?
Kör Volvo 740, Folkvagnsbuss... och har en 740turbo som ett projekt, men peugeot är trevliga pigga bilar så... --- [ WEST-SIDE.se ]