Skulle görna vilja höra lite kritik och ideér om vad man kan göra nästa sommar. sidokjolar, cornersplitters och sänkning ska göras och eventuellt en liten vinge.
Nät sitter i framspoilern och grillen. syns kanske inte så bra på bilderna. Torkaren i bak åker nästa sommar samt kanske nya baklysen. tycker inte att det finns så många snygga. kostar lite också. Bogseröglan är nog bra att behålla. olycker händer ju
Som sagt, -91:ans bakljusen lyfter en hel del! Eller så tonar du dom du har nu röda? Om du kör mycket på grusvägar ska du INTE ta bort torkaren i bak, blir jävligt dammigt!*veta* Bogseröglan ska du behålla, dels för olyckor som du skrev (eller bogsering osv) men även så finns det ju ett hål för den i fronten, ser dumt ut om det är tomt?
Ett annat tips är att du byter din bil mot min!! Jävligt fin bil du har!!
Morbidio wrote:Bogseröglan ska du behålla, dels för olyckor som du skrev (eller bogsering osv) men även så finns det ju ett hål för den i fronten, ser dumt ut om det är tomt?
Själklart så lägger man igen hålet om man tar bort öglan.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Tuff-tuff wrote:Skulle görna vilja höra lite kritik och ideér om vad man kan göra nästa sommar. sidokjolar, cornersplitters och sänkning ska göras och eventuellt en liten vinge.
Ser kanon ut, jävligt fräsch. Sänkning är alltid snyggt, men ingen nödvändighet, bilen är riktigt fin. Det enda jag vänder mig emot är ögonlocken, har aldrig gillat det, men det verkar jag vara relativt ensam om.
Kör på/Cacique
Mvh "el cacique"
205 Mi16 -89 röd *Sugtrimmning* *SÅLD*
205 Mi16 Monte Carlo *SÅLD*
205 Mi16 Lemans Turbo projekt *SÅLD*
309 GTI skrotad
205 GTI Monte Carlo *SÅLD*
205 GTI 8v TURBO
Volvo S80 T6 *Familjevagnen*