Hejsan, 12" 1000W JBL av GT-4 serien modell GT120D i sluten låda till min 206 GTI 04. Jag undrar vad ni skulle rekomendera för slutsteg som ENDAST ska driva Baslådan, jag har funderingar på att eventuellt senare köpa en till likadan om jag skulle bli sugen på mer dunk.
gärna ett slutsteg som är snyggt
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Okej, det där DLS steget såg riktigt intressant ut, klarar den av 2 st sådana basar om man skulle få lust och köpa en till likadan?
har en till fråga, jag har bytt ut framsystem,baksystem och huvudenheten i bilen och har dragit kablarna som ska till basen, jag hade tänkt dra kabeln till slutsteget också så jag bara behöver koppla in det så fort jag får det, men jag hittar inget bra hål som jag skulle kunna dra kabeln igenom till motorrummet. någon som har något bra tipps på vart jag kan dra kabeln? =)
aryo wrote:Okej, det där DLS steget såg riktigt intressant ut, klarar den av 2 st sådana basar om man skulle få lust och köpa en till likadan?
Inga problem.
aryo wrote:har en till fråga, jag har bytt ut framsystem,baksystem och huvudenheten i bilen och har dragit kablarna som ska till basen, jag hade tänkt dra kabeln till slutsteget också så jag bara behöver koppla in det så fort jag får det, men jag hittar inget bra hål som jag skulle kunna dra kabeln igenom till motorrummet. någon som har något bra tipps på vart jag kan dra kabeln? =)
tack så mkt har dragit igenom kabeln där nu nu ska jag bara dra det snyggt under listerna till bakluckan och skruva på stolar och sidopanelerna bak och invänta slutsteg
är rockford fosgates slutsteg bra? vad skulle ni valt? Rockford, DLS, eller mac Maximus 1.750 monoblock ??
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto