060728-30 Street Cars Summer Fest
060728-30 Street Cars Summer Fest
Välkommen till Street Cars Summer Fest
28-30 Juli på Barkarby Flygfält!
http://www.streetcarsfest.com/html/start.html
Välkommen till sommarens stora motorhändelse i Stockholm. Den 28-30 juli invaderas Barkarby flygfält, av bilentusiaster från hela Norden.
Kom och upplev landets snyggaste och häftigaste bilar. Original och ombyggda. Européer, japanare och USA-bilar. Stylade och trimmade värstingar med utseende, utrustning och prestanda långt utöver det vanliga, men också mer diskret modifierade bruksbilar. Allt i en färgsprakande blandning. En orgie av krom, lack, läder och gummi.
Alla som vill är välkomna att ställa ut sin bil. Det spelar ingen roll om du är proffs eller amatör, entusiast eller bara nyfiken. Alla som vill får också vara med och tävla om fina priser och pokaler. Totalt kommer pokaler i 45 olika klasser att delas ut under helgen. Kanske kommer någon av dem att hamna i din prishylla?
Det blir full fart hela helgen. Bland annat kommer det att bjudas på bilutställning med domarbedömning, företagstält och motorklubbar. Billjudtävling. Fartfyllda uppvisningar på både två och fyra hjul. Tvåhjulskörning, driftinguppvisning och MC-stunt. Dansshower och artistuppträdanden. Bikini-show. Marknad. Gokart, tivoli och mängder med roliga aktiviteter för hela familjen!
Street Cars Summer Fest är ett tredagarsevenemang som startar på fredag eftermiddag och avslutas med prisutdelningar på lördag och söndag. Många av landets häftigaste företag, klubbar och privatutställare kommer att finnas på plats för att göra detta till en oförglömlig motorhelg.
Det här vill du inte missa!
Skriv in 28-30 juli i din kalender, redan NU. Kom med. Knyt kontakter.
Inspirera och inspireras.
Välkommen till Street Cars Summer Fest 28-30 juli på
Barkarby flygfält i Stockholm.
28-30 Juli på Barkarby Flygfält!
http://www.streetcarsfest.com/html/start.html
Välkommen till sommarens stora motorhändelse i Stockholm. Den 28-30 juli invaderas Barkarby flygfält, av bilentusiaster från hela Norden.
Kom och upplev landets snyggaste och häftigaste bilar. Original och ombyggda. Européer, japanare och USA-bilar. Stylade och trimmade värstingar med utseende, utrustning och prestanda långt utöver det vanliga, men också mer diskret modifierade bruksbilar. Allt i en färgsprakande blandning. En orgie av krom, lack, läder och gummi.
Alla som vill är välkomna att ställa ut sin bil. Det spelar ingen roll om du är proffs eller amatör, entusiast eller bara nyfiken. Alla som vill får också vara med och tävla om fina priser och pokaler. Totalt kommer pokaler i 45 olika klasser att delas ut under helgen. Kanske kommer någon av dem att hamna i din prishylla?
Det blir full fart hela helgen. Bland annat kommer det att bjudas på bilutställning med domarbedömning, företagstält och motorklubbar. Billjudtävling. Fartfyllda uppvisningar på både två och fyra hjul. Tvåhjulskörning, driftinguppvisning och MC-stunt. Dansshower och artistuppträdanden. Bikini-show. Marknad. Gokart, tivoli och mängder med roliga aktiviteter för hela familjen!
Street Cars Summer Fest är ett tredagarsevenemang som startar på fredag eftermiddag och avslutas med prisutdelningar på lördag och söndag. Många av landets häftigaste företag, klubbar och privatutställare kommer att finnas på plats för att göra detta till en oförglömlig motorhelg.
Det här vill du inte missa!
Skriv in 28-30 juli i din kalender, redan NU. Kom med. Knyt kontakter.
Inspirera och inspireras.
Välkommen till Street Cars Summer Fest 28-30 juli på
Barkarby flygfält i Stockholm.
Last edited by Mita on Thu Jun 22, 2006 7:42, edited 1 time in total.
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Det är väl något vi borde göra som klubb:
Förra året hade vi oxå klubbparkering, ett kul sätt att träffas på och det är inget krav på hur bilarna ser ut, istället för att parkera på den allmänna parkeringen som parkerar man tillsammans som klubb.
Man kan hoppas på lite bättre väder än ifjol man det funkade ju oxå.
Är detta något av intresse?
Klubbparkering
Passa på att ha en klubbträff på Street Cars Summer Festival 2006. Att värva nya medlemmar och sprida intresse för det egna märket och klubben är ett viktigt inslag på Street Cars Summer Festival. Vi ordnar gärna en gemensam klubbparkering åt klubben så att ni kan samla medlemmarna, öka teamkänslan och ha skoj tillsammans. Klubbar som vill ha samlad träff på Street Cars Summer Festival måste anmäla detta i förväg. Anmälan kan ske i formuläret nedan.
Klubbpresentation
Profilera klubben inför alla massor av företag och besökare. Under helgen presenterar vi gärna klubben inne på centercourten tillsammans med några av era häftigaste bilar. Det blir fin reklam och kan intressera presumtiva medlemmar att söka medlemskap i just er klubb.
Förra året hade vi oxå klubbparkering, ett kul sätt att träffas på och det är inget krav på hur bilarna ser ut, istället för att parkera på den allmänna parkeringen som parkerar man tillsammans som klubb.
Man kan hoppas på lite bättre väder än ifjol man det funkade ju oxå.
Är detta något av intresse?
Medlem 357
Hade varit kul. Får man sova hos någon? 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Hade varit kul. Får man sova hos någon?
Absolut!
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
- ShiloSharp
Kommer de vara nån "Klubb hang around" f*n en annan jobbar ju granne med stället så klart man måste dig
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Låter intressant. Kommer klubben att ha ett eget utställningstält?
Stolt ägare till en röd Peugeot 206 RC.
http://www.garaget.org/?car=12059
WiNi wrote:Låter intressant. Kommer klubben att ha ett eget utställningstält?
Klubben har ett tält. Tror att Teddan har det i Helsingborg nu.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:WiNi wrote:Låter intressant. Kommer klubben att ha ett eget utställningstält?
Jag tror vi har 3 tält
Men något kommer äkert att kunna fixas dit, men det ska väl vara fint väder ändå........................
Om vi känner att det är något så bokar jag en klubb parkering men man behöver veta ungefär hur många som kommer så de kan hängna i rätt storlek
Medlem 357
Jag ska fundera lite på om jag ska dit eller inte. Men om det är så att klubben har ett "utställningstält" så står jag gärna i det om det går för sig.
Stolt ägare till en röd Peugeot 206 RC.
Mita wrote:PelleW wrote:WiNi wrote:Låter intressant. Kommer klubben att ha ett eget utställningstält?
Jag tror vi har 3 tält![]()
Men något kommer äkert att kunna fixas dit, men det ska väl vara fint väder ändå........................
Om vi känner att det är något så bokar jag en klubb parkering men man behöver veta ungefär hur många som kommer så de kan hängna i rätt storlek
Kommer gärna jag me... kan kirra två tält till om de skulle behövas!...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Svart 206 RC -04 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Fnatte wrote:Pelle, har en bäddsoffa du kan sova på
Edit: Min flickvän meddelar att du kan få sova i min säng med mig om hon inte är där...

tro f.n att man skall försöka komma...ev. semester där då... kommer ihåg i fjol...
och sen hrmm... denna...
jag skall försöka komma... LOVAR!!!
och sen hrmm... denna...
jag skall försöka komma... LOVAR!!!
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
Nu har jag bokat en klubbparkering,
eftersom jag inte var säker på hur många som kommer de olika dagarna så bokade jag för ca 10 st bilar.
Sedan kan man få visa upp vissa bilar på centercourten tror det var 5 st, så det skulle vara bra att få veta vilka som tänkt komma.
Gärna oxå vilken dag
eftersom jag inte var säker på hur många som kommer de olika dagarna så bokade jag för ca 10 st bilar.
Sedan kan man få visa upp vissa bilar på centercourten tror det var 5 st, så det skulle vara bra att få veta vilka som tänkt komma.
Gärna oxå vilken dag
Medlem 357