Nu måste jag ju se till att komma. Var ju inne på att åka till Kinnekulle men det sprack ju av andra orsaker. Ska försöka introducera jäntan i lite bilkörning, det är ju hennes bil. Försöker få henne som medlem också. Fördelen med Lunda är ju att det ligger lite närmare (vi bor i Hedemora). Det lär väl inte bli så många fler tillfällen det här året. Jag är själv intresserad av en licens kurs, så man får ta upp bilåkandet igen. Körde SSK på 70 talet så det går ju inte att förnya licensen dessvärre.
Jerseyko wrote:Jag kommer men kan inte köra om inte någon vill låna ut däck åt mig och få tillbaka dom tvär slut Men jag kan komma och se snäll ut...
jag har ett par mi16 fälgar med godkända däck (precis) som du kan få ha kul med om klubbben godkänner dom
om jag nu själv dyker upp dvs. Har lite grejs som lär göras på puggen innan isåf.
Låter väldigt skojsigt En liten repa kan man ju köra i alla fall Har massor jag måste fixa på min bil oxå, min kompis som skulle sänkt bilen innan första körningen på Lunda, tror du han fått tummen ur....? Nä...
Jerseyko! Jag kan ta med mig några mindre bra däck,som du kan få nöta på bäst du vill. Vet dessvärre inte om jag lyckas balansera dom eftersom vi inte har en balanseringsmaskin som tar fälgar uten centrumhål här på jobbet. Men slalom går ju ändå inte så fort.
Clarre wrote:Jerseyko! Jag kan ta med mig några mindre bra däck,som du kan få nöta på bäst du vill. Vet dessvärre inte om jag lyckas balansera dom eftersom vi inte har en balanseringsmaskin som tar fälgar uten centrumhål här på jobbet. Men slalom går ju ändå inte så fort.
Får se om jag ska köra, fick reda på idag att det är Jälladagen på min gamla gymnasieskola så jag och sambon tänkte åka dit och kolla och träffa lite lärare, men jag kommer dit sen på em.
Clarre wrote:Jerseyko! Jag kan ta med mig några mindre bra däck,som du kan få nöta på bäst du vill. Vet dessvärre inte om jag lyckas balansera dom eftersom vi inte har en balanseringsmaskin som tar fälgar uten centrumhål här på jobbet. Men slalom går ju ändå inte så fort.
när far du från hedemora? eventuell karavan ner till lunda eller? blir troligen 2st 205or från avesta iaf. jag i 205 mi16 och kompisen i 205 gutmann